افزایش ۲۲۶۰ واحد شاخص بورس
افزایش ۲۲۶۰ واحد شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات آبان ماه امسال با ۲۲۶۰ واحد افزایش به کار خود پایان داد. در جریان معاملات هشتمین ماه امسال تعداد ۱۸ میلیارد و ۸۰۳ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۰ هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۶۰۵ دفعه مورد معامله قرار گرفت […]

شاخص بورس در جریان معاملات آبان ماه امسال با ۲۲۶۰ واحد افزایش به کار خود پایان داد.

در جریان معاملات هشتمین ماه امسال تعداد ۱۸ میلیارد و ۸۰۳ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۰ هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۶۰۵ دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۲۶٫۳ درصد افزایش و ۸٫۳ و ۶٫۴ درصد کاهش را نسبت به معاملات مهرماه نشان می‌دهد.

این درحالی است که تعداد ۱۳۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله به ارزش کل بیش از ۱۳۷۴ میلیارد ریال در ۷۷۵۹ نوبت، در مهرماه امسال در بورس تهران مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳۴، ۳۵ و ۱۷ درصد کاهش همراه شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در آبان ماه امسال با ۲۲۹۴ واحد افزایش به رقم ۸۸ هزار و ۷۷۴ واحد رسید که رشد ۲٫۷ درصدی را نشان می‌دهد.

شاخص بازار اول نیز در ماه گذشته با ۲۲۶۰ واحد افزایش به رقم ۶۲ هزار و ۴۷۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۵۴۹ واحد افزایش به عدد ۱۹۲ هزار و ۱۲۹ واحد رسیدند که به ترتیب با ۳٫۸ و ۰٫۸ درصد افزایش مواجه شدند.