افزایش موج اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر فلسطین
افزایش موج اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر فلسطین

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای خواستار افزایش موج اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی در اقصی نقاط این کشور شد.  جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ای از مردم این کشور خواست تا موج تظاهرات و اعتراضات خود به صهیونیستها در نقاط مختلف کشور را تشدید کنند. بر اساس این گزارش، […]

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای خواستار افزایش موج اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی در اقصی نقاط این کشور شد.

 جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ای از مردم این کشور خواست تا موج تظاهرات و اعتراضات خود به صهیونیستها در نقاط مختلف کشور را تشدید کنند.

بر اساس این گزارش، این جبهه در بیانیه خود آورده است که این اقدام می بایست در واکنش به سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی صورت پذیرد.

این گروه فلسطینی همچنین تأکید کرده است: مبارزات مردمی علیه صهیونیستها برای متوقف ساختن پاکسازی نژادی علیه فلسطینیان و جنایت های هولناک علیه ساکنان نوارغزه، باید ادامه یابد.

این جبهه همچنین ضمن محکومیت تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای تحریم نوارغزه تأکید کرد: تحرکات مردمی علیه تشکیلات خودگردان نیز باید سراسر فلسطین را فراگیرد. بدون شک برگزاری تظاهرات علیه این تشکیلات طی روزهای گذشته ثابت کرد که ملت فلسطین بیش از پیش به وحدت کلمه دست یافته است.