افشای رقم حق پخش تلویزیونی و آماده‌سازی منطقه ویژه هواداران در کازان
افشای رقم حق پخش تلویزیونی و آماده‌سازی منطقه ویژه هواداران در کازان

رقم حق پخش تلویزیونی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال که توسط فیفا به یک کنسرسیوم روسی اختصاص یافت فاش شد.  به نقل از روزنامه ودوموستی روسیه، کانال‌های تلویزیونی روسیه ۳۲ میلیون دلار بابت حق پخش دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال به فیفا پرداخت خواهند کرد. این روزنامه روسی سپس به نقل از یکی از پرسنل […]

رقم حق پخش تلویزیونی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال که توسط فیفا به یک کنسرسیوم روسی اختصاص یافت فاش شد.

 به نقل از روزنامه ودوموستی روسیه، کانال‌های تلویزیونی روسیه ۳۲ میلیون دلار بابت حق پخش دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال به فیفا پرداخت خواهند کرد.

این روزنامه روسی سپس به نقل از یکی از پرسنل ارشد یکی از کانال‌های کنسرسیوم ۲SPORT2 که برنده حق پخش دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ شد نوشت: روس‌ها در مجموع ۳۶ میلیون دلار به فیفا خواهند پرداخت که ۴ میلیون دلار آن مربوط به جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ میلادی است که تابستان گذشته در روسیه برگزار شد.

فیفا جمعه گذشته اعلام کرده که حق پخش دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را به کنسرسیوم روسی ۲SPORT2 واگذار کرده است. این کنسرسیوم شامل کانال‌های اول، MATCHTV و VGTRK روسیه است.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط به آماده‌سازی منطقه ویژه هواداران فوتبال در کازان یکی از ۱۱ شهر میزبان این رقابت‌ها است.

منطقه ویژه هواداران فوتبال در مرکز خانواده شهر کازان ایجاد خواهد شد و مقامات محلی انتظار دارند که بیش از یک میلیون هوادار در فستیوال ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ در این شهر حضور پیدا خواهند کرد. قرار است از ماه آینده اطلاع‌رسانی لازم درباره فستیوال شهر کازان برای هواداران فوتبال در سراسر جهان انجام شود.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.