بارزانی دلش خوش بود به حمایت غرب
بارزانی دلش خوش بود به حمایت غرب

  محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به شکست اخیر پیشمرگ های کرد، عنوان کرد: بارزانی خطای بزرگی را مرتکب شد و تصور کرد با یک رفراندوم قلابی می تواند نقشه پلید صهیونیستی خودش را به سرانجام برساند. وی در ادامه […]

 

مجلس

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به شکست اخیر پیشمرگ های کرد، عنوان کرد: بارزانی خطای بزرگی را مرتکب شد و تصور کرد با یک رفراندوم قلابی می تواند نقشه پلید صهیونیستی خودش را به سرانجام برساند.
وی در ادامه افزود: برخی معتقدند این آدم بدنبال کسب شهرتی از خودش بوده که دست به این کار زده است.
نماینده مردم لنجان در پارلمان با اشاره به مخالفت کشورهای همسایه عراق برای استقلال اقلیم کردستان، گفت: بارزانی با این تصور که غرب از او حمایت می کند اینگونه اقدامات را پیش برد. در این قضیه آقای حیدرالعبادی بسیار هوشمندانه برخورد کرد.
کوهکن در ادامه اضافه کرد: اشتباهات پی در پی بارزانی و تعداد قلیلی از همراهنش باعث می شود تا درگیری داخلی میان کردها بوجود آید.
این نماینده مجلس با اشاره به اتفاق اخیر کرکوک، بیان داشت: امروز هیچ گونه زمینه برای ایستادگی و مقاومت میان پیشمرگه ها نبوده و علت فرار آنها از کرکوک نیز به همین خاطر است چرا که وقتی کسی از سرزمینش دفاع می کند احساس متفاوتی دارد تا اینکه بخواهد مقابل حکومت کشور خود بایستد از این رو هیچ عاملی برای تقویت روحیه برای پیشمرگه ها وجود نداشت و برای ایستادگی در برابر ارتش عراق هیچ اتکایی نداشتند.
وی با تاکید بر اینکه ایران حمایت همه جانبه خود را از عراق همچنان خواهد داشت، گفت: جمهوری اسلامی با همراهی ترکیه و دیگر کشورهای همسایه نخواهند گذشت این نقشه صهیونیستی اجرا شود.