انتشار و ترجمه رمان پرفروش به انتخاب نیویورک تایمز
انتشار و ترجمه رمان پرفروش به انتخاب نیویورک تایمز

رمان«زن همسایه» از پرفروش‌ترین رمان‌های منتخب نیویورک تایمز در سال جاری میلادی به فارسی ترجمه و منتشر شد.  نشر آموت رمان «زن همسایه» نوشته شاری لاپنا را با ترجمه عباس زارعی روانه بازار کتاب کرد. این رمان که در زمره آثار پرفروش روزنامه نیویورک تایمز و روزنامه ساندی تایمز به شمار می‌رود، رمانی است مهیج و […]

کتاب

رمان«زن همسایه» از پرفروش‌ترین رمان‌های منتخب نیویورک تایمز در سال جاری میلادی به فارسی ترجمه و منتشر شد.

 نشر آموت رمان «زن همسایه» نوشته شاری لاپنا را با ترجمه عباس زارعی روانه بازار کتاب کرد.

این رمان که در زمره آثار پرفروش روزنامه نیویورک تایمز و روزنامه ساندی تایمز به شمار می‌رود، رمانی است مهیج و معمایی درباره‌ یک زوج جوان و همسایه‌شان که ظاهراً با هم دوست‌اند اما وقتی پای دروغ‌ها، خیانت‌ها و رازهای میان زن و شوهرها به میان کشیده می‌شود این دوستی معنای دیگری به خود می‌گیرد.

شاری لاپنا، پیش از آن‌که به نوشتن داستان روی بیاورد، به عنوان وکیل دادگستری و هم‌چنین مدرس زبان انگلیسی فعالیت می‌کرد. او نخستین رمان خود یعنی «زن همسایه» را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد که با استقبال چشمگیری مواجه شد و در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفت.

دیگر اثر شاری لاپنا «غریبه ای در خانه» نام دارد که ترجمه‌ی آن به زودی از سوی نشر آموت منتشر خواهد شد. فضای رمان‌های این نویسنده پر از معما، تعلیق و هیجان است و به روان‌شناسی شخصیت‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

رمان «زن همسایه» پس از انتشار خود با نقدهای مثبتی از سوی نشریاتی مانند گاردین، مترو، گلوپ اند میل، خبرگزاری آسوشیتدپرس، تایمز، هرالد و… و. روبرو شده است که بسیاری از آنها این رمان را اثری مهیج و غیرقابل پیش‌بینی معرفی کرده‌اند.

عباس زارعی مترجم این کتاب نیز از سال ۱۳۸۶ ترجمه‌ی کتاب را آغاز کرده و تا کنون ده‌ها اثر را برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال ترجمه کرده است. پیش از این کتاب‌های «زندگی اسرارآمیز»، «مزرعه حیوانات»، «جاناتان مرغ دریایی» و «نامه به کودکی که هرگز زاده نشد» از این مترجم در نشر آموت به چاپ رسیده است.

رمان «زن همسایه» نوشته‌  «شاری لاپنا» با ترجمه‌  «عباس زارعی» در ۳۰۴  صفحه و به قیمت ۲۱۰۰۰ تومان توسط «نشر آموت» منتشر شده است.