انتقال سفارت آمریکا به قدس،نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد
انتقال سفارت آمریکا به قدس،نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد

مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: انتقال سفارت آمریکا به یکی از مقدس‌ترین اماکن مذهبی مسلمانان روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید. علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از اعتراضات ملت مظلوم فلسطین نوشت: این اقدام شرم آور در انتقال سفارت […]

مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: انتقال سفارت آمریکا به یکی از مقدس‌ترین اماکن مذهبی مسلمانان روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از اعتراضات ملت مظلوم فلسطین نوشت: این اقدام شرم آور در انتقال سفارت آمریکا به یکی از مقدس ترین اماکن مذهبی مسلمانان برای رسمیت بخشیدن به جایگاه غیر قانونی و اشغالی رژیم صهیونیستی تنها چهره ظلم و اشغالگری را نمایان‌تر کرد که روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

وی با اشاره به مقاومت چندین ساله فلسطینیان تاکید کرد: بازگشت به سرزمین مادری که از سوی رژیمی ستمگر و کودک کش اشغال شده خواسته به حقی است که روزی محقق خواهد شد و فلسطینیان همواره در برابر اقدامات جنایتکارانه اسرائیل با پشتیبانی آمریکا و برخی متحدین مرتجع منطقه ای مقاومت و ایستادگی نموده و خواهند کرد.

ولایتی در ادامه افزود: این ظلم و جنایتی آشکار در برابر دیدگان جهانیان از سوی دولتی شکل می گیرد که همواره از تروریسم و بر هم زدن صلح و ثبات منطقه ای با حمایت از افراط و تکفیر و سیاست تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی همه نوع جنایت را انجام داده اند، هر چند که در این مسیر موفق نبوده و نخواهند بود.

وی در بخش دیگری از این نوشتار گفت: به نظر می رسد دولت آمریکا که همواره مدعی حفظ صلح در جهان به رهبری خود است با اقدامات ماجراجویانه، خودسرانه و بر خلاف تمامی موازین بین المللی ترامپ از جمله انتقال سفارت به قدس شریف، خروج از برجام، ترغیب و تشویق برخی کشورهای منطقه در راستای تضعیف کشورهای اسلامی، نقض متعدد و مکرر تعهدات و توافقنامه های بین المللی و … تنها در جهت تشدید تنش ها و بر هم زدن صلح و ثبات در منطقه و بلکه جهان پیش می رود، هر چند که به تعبیر مقام معظم رهبری باید بداند دوران بزن در رویی تمام شده است.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و متعلق به مسلمانان خواهد ماند.