اکران عصبانی نیستم از چهارشنبه در سینماها
اکران عصبانی نیستم از چهارشنبه در سینماها

با انتشار آنونس «عصبانی نیستم» حالا رؤیای اکران این فیلم یک قدم به واقعیت نزدیک شده است. بعد از ۵ سال تردید و همه حاشیه‌هایی که برای این فیلم و «آشغال‌های دوست داشتنی» محسن امیریوسفی پیش آمد حالا قاطعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اکران این فیلم‌ها قابل قدردانی و ستایش است.  رضا درمیشیان […]

با انتشار آنونس «عصبانی نیستم» حالا رؤیای اکران این فیلم یک قدم به واقعیت نزدیک شده است. بعد از ۵ سال تردید و همه حاشیه‌هایی که برای این فیلم و «آشغال‌های دوست داشتنی» محسن امیریوسفی پیش آمد حالا قاطعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اکران این فیلم‌ها قابل قدردانی و ستایش است.

 رضا درمیشیان و محسن امیریوسفی در تمام این سال‌ها تلاش کردند تا از طریق قانونی پیگیر حل مشکل فیلم‌شان باشند، در نتیجه روزی که خبر رسید این دو فیلم سرانجام پروانه نمایش گرفتند خیلی‌ها با تردید به این خبر نگاه کردند، «آیا وزارت ارشاد پشت پروانه نمایشش خواهد ماند؟» با رویکردی که عباس صالحی وزیر فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان ریاست خود بر معاونت فرهنگی داشت، باید گفت که پاسخ این پرسش روشن است. او در معاونت فرهنگی بدون هیچ سر و صدا و حاشیه‌ای درهای بسته بسیاری را باز کرد واگرچه پروانه نمایش این دو فیلم در زمان وزارت صالحی امیری صادر شد، اما پایداری وزیر برای اکران این فیلم‌ها حالا اتفاقی است که چند سالی هست جایش در وزارت ارشاد خالی بود.

از چهارشنبه ۲۹ آذر «عصبانی نیستم» اکران می‌شود و بنا به گفته مسئولان سازمان سینمایی، بعد از آن قرار است «آشغال‌های دوست داشتنی» هم اکران شود. این روزها که «بیدار شو آرزو»ی عیاری نیز پس از سال‌ها اکران شده، امیدواریم «خانه پدری» نیز از محاق بیرون بیاید و فضای سینمای ایران بازتر شود تا فیلم‌هایی که حرفی برای گفتن دارند مجالی برای اکران پیدا کنند.