امروز در برخی نقاط کشور شاهد باد و باران پراکنده خواهیم بود
امروز در برخی نقاط کشور شاهد باد و باران پراکنده خواهیم بود

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده امروز در برخی نقاط کشور شاهد باد و باران پراکنده خواهیم بود که پیامد آن در شهرهای بزرگ کاهش نسبی آلاینده‌هاست. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی و در بخش هایی از استان […]

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده امروز در برخی نقاط کشور شاهد باد و باران پراکنده خواهیم بود که پیامد آن در شهرهای بزرگ کاهش نسبی آلاینده‌هاست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی و در بخش هایی از استان کرمان افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده، و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن در شهرهای بزرگ و صنعتی کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها نیز خواهد بود.

احد وظیفه افزود: همین شرایط در روز پنجشنبه  بر بخش‌هایی از استان هرمزگان هم حاکم خواهد بود و روز جمعه برای بخش‌هایی از شمال و شرق استان کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده، و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران امروز قسمتی ابری و غبارآلود به تدریج افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده، فردا نیمه‌ابری و گاهی بارش پراکنده و  روز جمعه قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.