چنانچه رفتار ایران مغایر با ان پی تی باشد،دوباره تحریم‌ها را اعمال می‌کنیم
چنانچه رفتار ایران مغایر با ان پی تی باشد،دوباره تحریم‌ها را اعمال می‌کنیم

سفیر فرانسه در آمریکا در واکنش به آنهایی که به «بند غروب آفتاب» اعتراض دارند، توئیت کرد: ایران بعد از برجام هم مشمول ان پی تی و نظارت آژانس خواهد بود. «ژرار آرو» سفیر فرانسه در آمریکا با انتشار پیامی توئیتری گفت: پس از انقضای توافق هسته ای، پیمان عدم اشاعه (ان پی تی) ایران […]

سفیر

سفیر فرانسه در آمریکا در واکنش به آنهایی که به «بند غروب آفتاب» اعتراض دارند، توئیت کرد: ایران بعد از برجام هم مشمول ان پی تی و نظارت آژانس خواهد بود.

«ژرار آرو» سفیر فرانسه در آمریکا با انتشار پیامی توئیتری گفت: پس از انقضای توافق هسته ای، پیمان عدم اشاعه (ان پی تی) ایران را از دستیابی به تسلیحات هسته ای منع می کند و این کشور همچنان تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی باقی خواهد ماند.

گفتنی است فرانسه از موضع اتحادیه اروپا به برجام نگاه و بر پایبندی ایران به توافق هسته ای تاکید میکند.

پاسخ آرو واکنشی است به آنهایی که به بند موسوم به «غروب آفتاب» برجام اعتراض داشته و می گویند ایران بعد از انقضای تاریخ محدودیت های هسته ای، دوباره به نقطه صفر بازگشته و توانایی تولید سلاح هسته ای را دارد!

وی در ۲ توئیت جداگانه نیز بر نقش ان پی تی برای ممانعت از هر گونه فعالیت هسته ای غیر صلح آمیز تاکید و در عین حال ادعا کرد: چنانچه رفتار ایران مغایر با ان پی تی باشد، ما هم به وضعیت قبل از توافق هسته ای ۲۰۱۵ برگشته و دوباره تحریم‌ها را اعمال می‌کنیم.