باید همه گروه‌ها روند بازسازی سوریه را آغاز کنند
باید همه گروه‌ها روند بازسازی سوریه را آغاز کنند

وزیر امور خارجه گفت: تمامیت ارضی سوریه باید حفظ شود و همه گروه‌ها هم باید به عنوان یک مجموعه در سوریه روند بازسازی را شروع کنند و آوارگان به خانواده‌های خود بازگردند.  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده، در بدو ورود خود به دمشق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بحث‌ پیروزی‌های مقاومت […]

وزیر امور خارجه گفت: تمامیت ارضی سوریه باید حفظ شود و همه گروه‌ها هم باید به عنوان یک مجموعه در سوریه روند بازسازی را شروع کنند و آوارگان به خانواده‌های خود بازگردند.

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده، در بدو ورود خود به دمشق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بحث‌ پیروزی‌های مقاومت بر تلاش‌های استکبار و نیروهای افراطی برای ایجاد مشقت برای مردم سوریه و شکست حرکت‌های استکباری بحث امروز دنیا است.

وی گفت: تمامیت ارضی سوریه باید حفظ شود و همه گروه‌ها هم باید به عنوان یک مجموعه در سوریه روند بازسازی را شروع کنند و آوارگان به خانواده‌های خود بازگردند و تروریست‌های باقی مانده در مناطقی چون ادلب پاک شوند و منطقه در اختیار مردم سوریه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در آستانه اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه لازم است در این زمینه‌ها با دوستان سوری صحبت کنیم و سیاست‌های دستیابی به یک راه‌حل نهایی در سوریه از مسیر سیاسی که در آستانه مورد توجه قرار خواهیم داد را بررسی کنیم.