بدل لیونل مسی در نیوکمپ
بدل لیونل مسی در نیوکمپ

بارسلونا موفق شد در روزی که فشار حواشی روی بازیکنان این تیم به خاطر مسائل مختلف زیاد شده بود مالاگا را شکست دهد و با یک گل بحث برانگیز سه امتیاز را کسب کند. روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی درباره اتفاقات روز شنبه در کاتالونیا نوشت گل بحث‎برانگیز جرار دلوفئو در دیدار تیم فوتبال بارسلونا […]

بارسلونا

بارسلونا موفق شد در روزی که فشار حواشی روی بازیکنان این تیم به خاطر مسائل مختلف زیاد شده بود مالاگا را شکست دهد و با یک گل بحث برانگیز سه امتیاز را کسب کند.

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی درباره اتفاقات روز شنبه در کاتالونیا نوشت گل بحث‎برانگیز جرار دلوفئو در دیدار تیم فوتبال بارسلونا مقابل مالاگا و بعد از آن گلی که آندرس اینیستا زد باعث برد ۲ بر صفر تیمشان شد. اما مالاگا یکی از رقبای تاریخی بارسا است که معمولا این تیم را اذیت می‌کند.

در بازی روز شنبه هم اوضاع تفاوت زیادی نداشت و این تیم توانست بارسلونا را آزار دهد، آن هم در شرایطی که آبی و اناری‌ها روزی پرتنش را گذرانده بودند و سایه سیاست و جدایی‌خواهی بر سر این تیم سنگینی می‎کرد.

البته که شاید بعد از همه سختی‌هایی که بارسا برای این بازی داشت، یک لطف از سوی داور زمینه‌‎ساز این پیروزی شد. در دقایق اولیه بازی گل دلوفئو مورد قبول واقع شد که نباید این طور می‎شد. قبل از زده شدن گل، توپ از بیرون وارد زمین شده بود، بازیکنان مالاگا هم اعتراض زیادی به این موضوع داشتند که البته هرگز مورد قبول واقع نشد.

این بازی یا بهتر است بگوییم روز شنبه برای بارسا سرشار از اتفاقات ویژه و حاشیه بود. در حالی که بارتومئو با سران باشگاه جلسه‎ای داشت تا درباره سیاست‎های تیم در بازار نقل و انتقالات، تمدید قرارداد مسی، جدایی نیمار و از همه مهم‎‌تر موضع باشگاه درباره رفراندوم کاتالونیا، صحبت کند، در مادرید دولتمردان جلسه‎ای برای رسیدگی به وضعیت این ایالت داشتند و بازیکنان روزشان را با این استرس شروع کردند که مبادا بعد از بازی مقابل لاس پالماس این دومین بازی‎شان باشد که مجبورند آن را در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار کنند.

این اتفاق هرچند نیفتاد و تماشاگران که در میان آن‌ها رضا پرستش، جوان ۲۵ ساله ایرانی که شباهت زیادی به مسی دارد هم در ورزشگاه بود، شاهد برد تیم مورد علاقه‎شان و ادامه روند رو به جلو والورده و بارسا بودند.

فعلا والورده تیمی ساخته که به این راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد و حواشی روی عملکردش تاثیری نمی‌گذارد. اما این که تا کجا این روند ادامه دارد و با بیشتر شدن حاشیه‌ها بارسا می‎تواند به عملکرد خوبش ادامه دهد یا نه سوالی است که در ذهن بسیاری از کارشناسان و هواداران بدون پاسخ مانده است.