مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود
مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نظارت‌ها از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه فرودین ادامه پیدا می‌کند و مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود. محمد شریعتمداری با اشاره به گزارش دستگاه‌های عضو این ستاد اظهار داشت: وزارت جهاد گزارشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مانند […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نظارت‌ها از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه فرودین ادامه پیدا می‌کند و مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.

محمد شریعتمداری با اشاره به گزارش دستگاه‌های عضو این ستاد اظهار داشت: وزارت جهاد گزارشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مانند میوه و مرکبات ارائه  کرد که تصویر امید بخشی را نسبت به ماه‌های آینده نشان می‌داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در حوزه تامین نیازهای گردشگری، سازمان میراث فرهنگی، میراث فرهنگی و گردشگری مقدمات خوبی را فراهم کرده است و کمیته اجرایی لازم را برای هماهنگی ارائه خدمات تشکیل داده است.

شریعتمداری با اشاره به اقدامات وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: وزارت راه هماهنگی‌های لازم را انجام داده تا برای حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی شرایط مطلوبی را فراهم کنند و مردم با کمترین دغدغه شروع سال جدید را سپری کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اجرای دقیق برنامه‌های موجود توسط دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: سازمان‌های نظارتی تحت نظر ستاد تنظیم بازار تلاش‌ می‌کنند تا نظارت‌هایشان دقیق‌تر و بیشتر برای نظارت بر بازار باشد.

عضو دولت دوازدهم افزود: این نظارت‌ها از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه فرودین ادامه پیدا می‌کند و مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل دهند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.

شریعتمداری اضافه کرد: سازمان‌های مربوط به جهاد کشاورزی هم متعهد شده‌اند در مراکز مورد نیاز با کمک اتاق‌های اصناف فروشگاه بهاره را تشکیل دهند.