مسابقات جهانی امید در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد
مسابقات جهانی امید در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد

مربی تیم امید کاراته گفت: عملکرد نمایندگان ما در ترکیه به گونه‌ای بود که به جمع بندی خوبی رسیدیم و متوجه شدیم در راه درستی در حال حرکت هستیم. شهاب سلطانی در خصوص شرایط تیم امید ایران در آستانه مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوهای تیم امید را مانند دو مرحله قبل در […]

کاراته

مربی تیم امید کاراته گفت: عملکرد نمایندگان ما در ترکیه به گونه‌ای بود که به جمع بندی خوبی رسیدیم و متوجه شدیم در راه درستی در حال حرکت هستیم.

شهاب سلطانی در خصوص شرایط تیم امید ایران در آستانه مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوهای تیم امید را مانند دو مرحله قبل در قزوین پشت سر گذاشتیم. این مرحله از تمرینات نسبت به مراحل قبلی اردوها و حتی مرحله آخر که منجر به اعزام تیم خواهد شد از لحاظ زمانی طولانی‌تر و از لحاظ آمادگی جسمانی نیز پرفشارتر برگزار شد.

وی ادامه داد: مرحله آخر اردوهای تیم ملی نیز از ۲۴ مهرماه برگزار خواهد شد و سعی خواهیم کرد در این مرحله فشار تمرینات را نیز کاهش بدهیم. هنوز مکان آخرین مرحله اردوهای تیم امید نامشخص است اما شهرام هروی در تلاش است شرایطی را ایجاد کند این اردو در تهران برگزار شود اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد احتمال دارد مجددا در قزوین تمرینات خود را پیگیری کنیم.

مربی تیم امید در خصوص اینکه با برگزاری چهار مرحله اردو، بازیکن به آمادگی مدنظر کادرفنی دست یافتند، گفت: تا قبل از مسابقات کاراته وان ترکیه از شرایط آمادگی بازیکنان فقط ارزیابی اردویی داشتیم اما در مسابقات کاراته وان ترکیه ۴ ملی‌پوش تیم امید در یک میدان رسمی رده بزرگسالان محک جدی خوردند. متاسفانه به دلیل مشکلات خروج از کشور الیاس محمدزاده نتوانست تیم را همراهی کند اما از ۴ نماینده موفق به کسب ۲ مدال نقره و یک برنز شدیم. حتی تنها نماینده ما که موفق به کسب مدال نشد نیز عملکرد خوبی داشت و در مجموع از شرایط هر ۴ بازیکن رضایت داشتیم.

سلطانی تاکید کرد: با توجه به برگزاری مسابقات کاراته وان در رده بزرگسالان نمایندگان ما در مقابل حریفان خوبی ارزیابی شدند که صاحب مدال‌های جهانی، قهرمان اروپا و مدال‌های کاراته وان بودند. عملکرد نمایندگان ما در ترکیه به گونه‌ای بود که به جمع بندی خوبی رسیدیم و  متوجه شدیم در راه درستی در حال حرکت هستیم. به بازیکنان نیز توصیه کردیم اگر ریتم خود را حفظ و در مسابقات جهانی مانند مسابقات کاراته وان ترکیه باشند موفق به کسب نتیجه خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نتیجه‌گیری تیم امید در مسابقات جهانی امیدوار است، خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی امید در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد.  در مسابقات اخیر کاراته وان اتریش در برخی اوزان سکوی قهرمانی در اختیار بازیکنان امیدی قرار گرفت که در اسپانیا حضور خواهند داشت. قطعا مسابقات اسپانیا از لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی خواهد بود و قطعا توانایی پیش‌بینی تعداد مدال را نخواهم داشت اما فکر می کنم بهترین عملکرد را در اسپانیا داشته باشیم.