بعید می‌دانم تیم ایرانی حذف شود/ هنوز نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم
بعید می‌دانم تیم ایرانی حذف شود/ هنوز نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم

دبیر کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه‌ها گفت: تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی بر نقص پرونده تیم های معرفی شده ایرانی برای حضور در آسیا دریافت نکرده ایم. در حالی‌که گفته می شود کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یکی از تیم ها معرفی شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران را برای حضور در […]

دبیر کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه‌ها گفت: تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی بر نقص پرونده تیم های معرفی شده ایرانی برای حضور در آسیا دریافت نکرده ایم.

در حالی‌که گفته می شود کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یکی از تیم ها معرفی شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران را برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، دارای شرایط لازم ندانست و این موضوع را به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است دبیر صدور کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال، آن را تایید نمی کند.

سهیل مهدی در این باره گفت: هیچ نامه ای از سوی AFC دریافت نکرده ایم. با این حال نمی توانم آنها را تایید یا تکذیب کنم! چون‌که احتمال دارد این نامه به کمیته بین الملل ارسال شده باشد و من از این موضوع بی اطلاع باشم.

دبیر کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاهها در ادامه تصریح کرد: بعید می دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد. جلسات بسیار منظمی را برای صدور مجوز حرفه ای دنبال کردیم و مماشاتی هم در کار نبود.  با این حال کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مدارک ارسالی را بررسی می کند و هر کدام از آنها با مشکل روبرو باشند آن را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهند کرد.

وی در پایان اظهار داشت: در صورت حذف یکی از تیم های معرفی شده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه ایران کاهش پیدا نمی کند و می توانیم تیم دیگری را روانه این بازی ها کنیم.

فدراسیون فوتبال ایران تیم های پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان را به عنوان نماینده های ایران در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است.