بودجه با در نظر گرفتن نفع مردم تدوین شود
بودجه با در نظر گرفتن نفع مردم تدوین شود

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مجلس در تنظیم بودجه باید منافع مردم و بخصوص فقرا را در نظر بگیرد. آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در درس خارج فقه که قبل از ظهر چهارشنبه در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به وقایع ۹ دی سال ۸۸ گفت: عده‌ای هنجار شکن […]

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مجلس در تنظیم بودجه باید منافع مردم و بخصوص فقرا را در نظر بگیرد.

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در درس خارج فقه که قبل از ظهر چهارشنبه در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به وقایع ۹ دی سال ۸۸ گفت: عده‌ای هنجار شکن در این روز مقابل نظام اسلامی ایستادند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این هنجار شکنی باعث شد تا دشمنان برای براندازی نظام نقشه بکشند، گفت: اقدامات تفرقه انگیز آنها و شعارهایی که در راستای براندازی نظام سر می‌دادند موجب شد کشور چند ماه درگیر مشکلات شود.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به رفتارهای توهین آمیز این افراد در روز عاشورا و اهانت آنها به مقدسات دینی، بیان کرد: همین اقدامات آنها باعث شد تا ملت از نیت شوم آنها آگاهی پیدا کند و روز ۹ دی به میدان بیایند و بساط فتنه گران را برای همیشه جمع کنند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، ابراز داشت: مردم ما با بصیرت و آگاه هستند و در تمامی صحنه‌ها نظام را پشتیبانی کرده‌اند و مسئولان باید در همه عرصه‌ها منافع این مردم را مد نظر داشته باشند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مجلس در تنظیم بودجه باید منافع مردم و بخصوص فقرا را مد نظر داشته باشد و خرج‌های اضافی را حذف کند.