اختصاص بودجه میلیارد تومانی برای برگزاری مراسم اربعین
اختصاص بودجه میلیارد تومانی برای برگزاری مراسم اربعین

رئیس شورای شهر تهران از اختصاص ۱۰ میلیارد تومانی به دو معاونت فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد و گفت: این دو معاونت موظف هستند برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص اربعین را در کربلا اجرا کنند. محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به برگزاری جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران با رئیس مجلس و  […]

شورای شهر

رئیس شورای شهر تهران از اختصاص ۱۰ میلیارد تومانی به دو معاونت فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد و گفت: این دو معاونت موظف هستند برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص اربعین را در کربلا اجرا کنند.

محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به برگزاری جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران با رئیس مجلس و  نمایندگان مردم تهران، اسلامشهر و شمیرانات اظهار کرد: در جلسه امروز بنا داریم موضوعات مختلفی را در حوزه شهری و مشکلات و چالش‌های موجود مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه با مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه نیز درخواست شده که این جلسات قطعا برای پیشبرد برنامه‌های شهری در تهران موثر خواهد بود.

هاشمی به برنامه پیش بینی شده از سوی مدیریت شهری برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا اشاره کرد و گفت: با توجه برگزاری  جلسه ستاد اربعین در شورای شهر تهران که با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: دو معاونت خدمات شهری و فرهنگی شهرداری تهران مسئولیت برگزاری مراسم اربعین را در کربلا به عهده خواهند داشت ضمن اینکه از طریق معاونت مالی شهرداری تهران نیز اعتبار ۱۰ میلیاردی به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی افزود: اعتبار اشاره شده بین دو معاونت تقسیم خواهد شد ضمن اینکه مراحل مقدماتی کار نیز در بخش های مختلف در حال اجرا است.

به گفته هاشمی قطعا امسال برنامه‌های ستاد اربعین مدیریت شهری با شکوه تر از سال‌های قبل در مرزها برگزار می‌شود.