بیرانوند دیگر نباید اشتباه فاحش بکند
بیرانوند دیگر نباید اشتباه فاحش بکند

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بیرانوند باید همچنان پیشرفت کند و دیگر اشتباه فاحش نداشته باشد. نادر باقری  در خصوص سومین تساوی متوالی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: کسانی که در این فصل از سال به آبادان […]

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بیرانوند باید همچنان پیشرفت کند و دیگر اشتباه فاحش نداشته باشد.

نادر باقری  در خصوص سومین تساوی متوالی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: کسانی که در این فصل از سال به آبادان رفته‌اند، می‌دانند هوای گرم آنجا چقدر می‌تواند روی کیفیت بازی تیم‌ها تأثیر بگذارد. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس که گل بدی از حریفش خورده بود، توانست شرایط خود را حفظ کند و گل تساوی را بزند.

وی درباره گلی که بیرانوند دریافت کرد، افزود: هر دروازه‌بانی دچار اشتباهات فردی می‌شود، بیرانوند هم با وجود اینکه در جام جهانی عملکرد درخشانی داشت، با این اتفاق روبرو شد. با این حال بیرانوند باید همچنان خودش را در مسیر پیشرفت قرار دهد، او دیگر دروازه‌بان بین‌المللی شده است و نباید در محاسبات خود اشتباه فاحش داشته باشد.

باقری در رابطه با کسر سه امتیاز توسط پرسپولیس در سه بازی اخیر این تیم در رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: این برای پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است، اصلاً خوب نیست؛ آنها می‌توانستند قَدرِ موقعیت‌های خود را بیشتر بدانند و حالا حداقل هفت امتیاز از سه بازی داشته باشند. البته واقعاً‌ نباید فراموش کنیم که مربی پرسپولیس با توجه به محرومیت این تیم، خیلی نمی‌تواند تاکتیک‌هایش را تغییر دهد.

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در خصوص دیدار رفت پرسپولیس مقابل الدحیل در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بدون‌شک پرسپولیس با یکی از بهترین تیم‌های آسیا باید رقابت کند. آنها مهاجمان بسیار خطرناکی دارند که قطعاً شب سختی را برای مدافعان پرسپولیس رقم خواهند زد اما من معتقدم با وجود بازیکنان گرانقیمتی که الدحیل دارد، پرسپولیس اسمی بزرگتر از آنها در آسیا دارد؛ همین موضوع می‌تواند برای سرخپوشان نقطه قوت باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلید صعود پرسپولیس به مرحله بعدی، گل نخوردن در قطر است تا بتواند در بازی برگشت که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، از سد حریف خود عبور کند.