در بحث بیمه‌ها، کارآفرینی و توانمندسازی نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است
در بحث بیمه‌ها، کارآفرینی و توانمندسازی نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: جلسات مربوط به کارگروه رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار برگزار شده و گزارش‌های خوبی در مورد حوزه‌های بیمه، کارآفرینی و توانمندسازی زنان دریافت کرده‌ایم. معصومه ابتکار در ارتباط با آخرین فعالیت‌های کارگروه تشکیل شده در دولت برای رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: این […]

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: جلسات مربوط به کارگروه رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار برگزار شده و گزارش‌های خوبی در مورد حوزه‌های بیمه، کارآفرینی و توانمندسازی زنان دریافت کرده‌ایم.

معصومه ابتکار در ارتباط با آخرین فعالیت‌های کارگروه تشکیل شده در دولت برای رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: این کارگروه فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد و اخیرا گزارش خیلی خوبی را وزارت کار و رفاه اجتماعی در جلسه این کارگروه ارائه داده است.

وی ادامه داد: اعضای کارگروه گزارش کامل خود را ارائه دادند که می‌شود گفت کارهای بسیار خوبی برای حوزه زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

ابتکار تصریح کرد: قسمتی از پرتال ایرانیان به زنان سرپرست خانوار اختصاص پیدا خواهد کرد، از این جهت که اطلاعات‌شان تفکیک شود و توجه لازم به آنها صورت گیرد، اتفاق خوبی است.

وی ادامه داد: ‌در بحث بیمه‌ها، کارآفرینی و توانمندسازی نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.