تاکید فرهاد رهبر بر تجاری سازی محصولات پارکهای علم و فناوری دانشگاه آزاد
تاکید فرهاد رهبر بر تجاری سازی محصولات پارکهای علم و فناوری دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کرد.  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  صبح امروز( پنجشنبه )  با حضور در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از ۱۵۰ محصول پژوهشی مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد. در این بازدید که […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کرد.

 فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  صبح امروز( پنجشنبه )  با حضور در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از ۱۵۰ محصول پژوهشی مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید،  فرهاد رهبر از محصولات پژوهشی و دستاوردهای مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دیدن و بر تلاش دانشجویان این دانشگاه برای تجاری سازی محصولات خود تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از محصولات پژوهشی دانشگاه بیش از ۱۵۰ محصول را که در معرض نمایش بود دیدن کرد و با صاحبان محصولات فناوری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان فرآیند ساخت و تجاری سازی محصولات قرار گرفت.

در این بازدید دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داود ثمری مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه و برخی از مسئولین دانشگاهی دکتر فرهاد رهبر را همراهی کردند.

فرهاد رهبر از رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا به معرفی نوآوری ها، اختراعات و محصولات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بپردازند.