موافقت با تحقیق و تفحص از باشگاهای استقلال و پرسپولیس
موافقت با تحقیق و تفحص از باشگاهای استقلال و پرسپولیس

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به زیان‌ده بودن استقلال و پرسپولیس با تحقیق و تفحص از این دو باشگاه فوتبال موافقت شد. حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز ( سه شنبه )‌ کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز که […]

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به زیان‌ده بودن استقلال و پرسپولیس با تحقیق و تفحص از این دو باشگاه فوتبال موافقت شد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز ( سه شنبه )‌ کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز که با حضور آقای سلطانی‌فر برگزار شد، درباره تحقیق و تفحص از برخی باشگاه‌های ورزشی بحث‌هایی انجام شد.

وی افزود: با توجه به زیان‌ده بودن و همچنین عدم شفافیت مالی برخی باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال  از جمله استقلال و پرسپولیس با تحقیق و تفحص از آنها با اکثریت آرا در کمیسیون فرهنگی موافقت شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در بخش دیگری از جلسه امروز   نماینده مردم زابل سوالی را از وزیر ورزش و جوانان در خصوص سرانه ورزش در کشور مطرح  کرد. در نهایت حبیب الله دهمرده  از پاسخ سلطانی‌فر قانع نشد و کمیسیون نیز قلمرو سوال را ملی تشخیص داد و سوال برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارسال خواهد شد.