تحلیل اطلاعات جعبه سیاه در سازمان هواپیمایی
تحلیل اطلاعات جعبه سیاه در سازمان هواپیمایی

حسن رضایی فر ، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی اطلاعات کپی شده جعبه سیاه اظهار داشت: اطلاعات جعبه سیاه در کشور فرانسه کپی و در حال حاضر در سازمان هواپیمایی در حال تحلیل است. وی ادامه داد: تنها عملیات کپی اطلاعات جعبه سیاه در کشور فرانسه انجام شد و خود جعبه سیاه پس از […]

حسن رضایی فر ، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی اطلاعات کپی شده جعبه سیاه اظهار داشت: اطلاعات جعبه سیاه در کشور فرانسه کپی و در حال حاضر در سازمان هواپیمایی در حال تحلیل است.

وی ادامه داد: تنها عملیات کپی اطلاعات جعبه سیاه در کشور فرانسه انجام شد و خود جعبه سیاه پس از انجام عملیات کپی برداری به کشورمان بازگردانده شد.

رییس کمیسیون بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج با بیان اینکه طبق مقررات ایکائو بازخوانی اطلاعات در دو کمیسیون بررسی سانحه در سازمان هواپیمایی ایران و کشور فرانسه انجام می شود، گفت: نمایندگان سه قوه قضایی، مقننه و مجریه در کمیسیون بررسی این سانحه در ایران حضور دارند.

رضایی‌فر افزود: بازپرس استان اصفهان نماینده قوه قضاییه، سازمان هواپیمایی نماینده قوه مجریه و کمیسیون عمران جلس نماینده قوه مقننه در کمیسیون بررسی سانحه است.

وی از انتشار اولین گزارش اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای آسمان طی امروز یا فردا خبر داد و گفت: تمام گروه ها در ایران و فرانسه باید تحلیل خود از اطلاعات را ارایه دهند و پس از آن می توان گزارش نهایی را منتشر کرد.