تدابیر شدید امنیتی فیفا برای جام‌جهانی/ اتومبیل‌ها پلمپ می‌شود!
تدابیر شدید امنیتی فیفا برای جام‌جهانی/ اتومبیل‌ها پلمپ می‌شود!

مسئولان روسی برگزار کننده بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی تدابیر امنیتی شدیدی را برای ورود و خروج به ورزشگاه ها در نظر گرفته اند. زنگ بیست و یکمین دوره رقابت های از دو روز دیگر به صدا در خواهد آمد و روسیه به اصلی ترین سوژه ورزش جهان تبدیل خواهد شد. در […]

مسئولان روسی برگزار کننده بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی تدابیر امنیتی شدیدی را برای ورود و خروج به ورزشگاه ها در نظر گرفته اند.

زنگ بیست و یکمین دوره رقابت های از دو روز دیگر به صدا در خواهد آمد و روسیه به اصلی ترین سوژه ورزش جهان تبدیل خواهد شد. در این میان مسئولان برگزاری این مسابقات تدابیر امنیتی ویژه ای را در نظر گرفته اند.

ورود و خروج به ورزشگاه ها و محل برگزاری تمرینات تیم ها به شدت کنترل می شود و خبرنگارانی که قصد ورود به محل تمرین تیم ملی را دارند مورد بازرسی دقیق قرار می گیرند و وسایل آنها نیز به دقت بررسی می شود.

در محل تمرینات تیم های بزرگی چون آرژانتین، پرتغال، آلمان، برزیل و … نیز همین شرایط حاکم است و تماشاگران و خبرنگاران برای ورود به محل تمرین با تدابیر امنیتی مواجه خواهند شد.

مسئولان برگزاری همچنین برای مسئولانی که در سطح شهر تردد می کنند تدابیر امنیتی را در نظر گرفته اند. مسئولانی که می خواهند از کمپ محل اقامت خود در کمپ تیم ملی کشورشان خارج شوند اتومبیل هایشان پلمپ می شود و در مقصد بازگشایی می شود.

قبل از جام جهانی برخی گروهک ها از جمله داعش مسئولان برگزاری جام جهانی را به حملات انتحاری و بمب گذاری تهدید کرده بودند.