ترامپ خطاب به نماینده دموکرات: اصلاً آی کیو نداری!
ترامپ خطاب به نماینده دموکرات: اصلاً آی کیو نداری!

رئیس جمهوری آمریکا در انتقاد از امتناع یک کاسب به ارائه خدمات به سخنگوی کاخ سفید، فضای توییتر را به میدان جنگ تبدیل کرد و در این میان به یک نماینده دموکرات هم گیر داد. بعد از آنکه صاحب رستورانی واقع در شهر «لکزینگتون» ایالت ویرجینیا در مخالفت با رفتارهای مهاجرستیزانه دولت واشنگتن، اقدام به […]

رئیس جمهوری آمریکا در انتقاد از امتناع یک کاسب به ارائه خدمات به سخنگوی کاخ سفید، فضای توییتر را به میدان جنگ تبدیل کرد و در این میان به یک نماینده دموکرات هم گیر داد.

بعد از آنکه صاحب رستورانی واقع در شهر «لکزینگتون» ایالت ویرجینیا در مخالفت با رفتارهای مهاجرستیزانه دولت واشنگتن، اقدام به بیرون انداختن سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید کرد؛ فضای توییتر به میدان جنگ میان مخالفین و موافقین این اقدام تبدیل شد.

درحالی که عده‌ای سندرز را به دلیل استفاده از اکانت رسمی برای افشاگری درخصوص این قضیه متهم می‌کنند؛ عده‌ای دیگر هم دنبال آسیب رساندن به رستوران طرف مناقشه هستند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و بعد از آنکه «ماکسین واترز» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا رفتار صاحب رستوران را ستود و آن را الگوی مناسبی برای ایستادگی در برابر تصمیم‌های ناشایست دولت واشنگتن تلقی کرد؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هم در پیامی توییتری وی را «آی‌کیو پایین» خطاب و تهدید کرد: حواست به آرزوهایی که می‌کنی باشه!

ترامپ در پیامی توییتری خطاب به صاحب رستوران هم نوشت: به جای رد کردن یک مشتری خوب مثل سارا سندرز، حواست جمع تمیز کردن سایه‌بان و در و پنجره کثیفت باشه که بدجوری نیاز به رنگ کردن داره. قانون من میگه اگه ظاهر یه رستوران کثیف باشه حتماً باطنش هم همینطوریه!»

خلاصه این دعواهای کودکانه در فضای مجازی آنقدر ادامه داشت که سارا سندرز مجبور شد در کنفرانس خبری کاخ سفید مردم را به آرامش دعوت کند.

وی با اشاره به تهدید برخی برای ربودن فرزاندن وی و تهدید برخی دیگر برای آسیب رساندن به رستوران، گفت: ما حق مخالفت داریم اما باید این کار را آزادانه و به دور از ترس آسیب دیدن انجام دهیم.