ترامپ و پوتین در صدد فروپاشی اروپا هستند
ترامپ و پوتین در صدد فروپاشی اروپا هستند

نماینده پارلمان اروپا معتقد است که روسای جمهوری آمریکا و روسیه یک هدف مشترک دارند و آن فروپاشی اروپا است.  «راینهارد بوتیکوفر» نماینده آلمانی پارلمان اروپا در گفتگو با روزنامه موگن پست در خصوص دیدار اخیر روسای جمهوری روسیه و آمریکا اظهار داشت: «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهوری آمریکا و اروپا یک هدف […]

نماینده پارلمان اروپا معتقد است که روسای جمهوری آمریکا و روسیه یک هدف مشترک دارند و آن فروپاشی اروپا است.

 «راینهارد بوتیکوفر» نماینده آلمانی پارلمان اروپا در گفتگو با روزنامه موگن پست در خصوص دیدار اخیر روسای جمهوری روسیه و آمریکا اظهار داشت: «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهوری آمریکا و اروپا یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن فروپاشی اروپا است.

وی در ادامه افزود: اروپا باید از کاغذبازی های بی مورد دست برداشته و بر چشم اندازها و برنامه های تعیین شده خود تمرکز کند.

این نماینده پارلمان اروپا همچنین خاطر نشان کرد: آمریکا و روسیه درصدد هستند تا با ایجاد موانعی برای اروپا عاملی برای به بن بست کشاندن و به حالت سکون در آوردن اروپا شوند.

گفتنی است که آمریکا و اروپا مدتی است بر سر اعمال تعرفه های گمرکی از سوی ترامپ دچار اختلاف نظر شده که بر مناسبات اقتصادی دوجانبه آنها تاثیرگذار بوده است.