تراکتورسازی برابر الجزیره متوقف شد/ کار برای صعود سخت شد
تراکتورسازی برابر الجزیره متوقف شد/ کار برای صعود سخت شد

تیم فوتبال تراکتورسازی که دو بازی ابتدایی در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سرگذاشته بود، در سومین دیدار به یک امتیاز رسید.  از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال تراکتورسازی در امارات به مصاف تیم  الجزیره رفت که این بازی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. […]

تیم فوتبال تراکتورسازی که دو بازی ابتدایی در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سرگذاشته بود، در سومین دیدار به یک امتیاز رسید.

 از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال تراکتورسازی در امارات به مصاف تیم  الجزیره رفت که این بازی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

شاگردان ساغلام تلاش زیادی کردند تا بتوانند در این بازی به گل برسند و شانس خود برای صعود را همچنان زنده نگه دارند اما تلاش های سرخپوشان ثمری نداشت.

در دقایق پایانی بازی تیم الجزیره صاحب چند موقعیت خوب شد تا سه امتیاز این بازی را از آن خود کند اما آلمیادا دروازه بان تراکتور واکنش های خوبی داشت و توانست برابر حملات تیم حریف مقاومت کند.

تراکتورسازان تا پیش از این بازی با دو شکست و بدون کسب امتیاز در رده چهارم جدول گروه اول مسابقات قرار گرفته بودند و الجزیره با ۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت.