ترکیه با محاصره تروریست ها مواجه است
ترکیه با محاصره تروریست ها مواجه است

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که تمامی کسانی که در کودتای ترکیه دخیل بودند را مجازات خواهیم کرد. به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت، ترکیه نه تنها با فرقه تروریستی فتو، بلکه با دیگر تروریست‌ها؛ مانند پ.ک.ک و داعش نیز مبارزه می‌کند. کشور ما با محاصره تروریست ها مواجه […]

اردوغان

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که تمامی کسانی که در کودتای ترکیه دخیل بودند را مجازات خواهیم کرد.

به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت، ترکیه نه تنها با فرقه تروریستی فتو، بلکه با دیگر تروریست‌ها؛ مانند پ.ک.ک و داعش نیز مبارزه می‌کند. کشور ما با محاصره تروریست ها مواجه است.

اردوغان گفت: خائنان در ۱۵ جولای قصد داشتد به اهداف شوم خود برسند اما بار دیگر اتحادمان را حفظ کردیم. با تمام ترفندها و تلاش ها ناکام شدند، و آن ها در دادگاه مواخذه خواهند شد. افراد فراری را نیز رها نخواهیم کرد و باید جزای خیانت خود را ببینند. آنها دیگر هرگز روشنایی روز را نخواهند دید.

وی افزود که ما هیچ مشکلی با برادران کُرد در سوریه و عراق نداریم و هدف ما، آنهایی است که به گروه‌های تروریستی میدان می‌دهند.

اردوغان ادامه داد که دولت اقلیم کردستان عراق مسئول هر قطره خونی است که در درگیری‌های کرکوک ریخته می‌شود و ترکیه از این مسئله چشم‌پوشی نمی کند.

وی در خصوص بسته شدن مرزهای ترکیه با اقلیم کردستان نیز اظهار داشت که خود آنها مسئله را به این نقطه کشاندند و باعث این امر شدند.