تصادفات در مهرماه امسال کمتر از مدت مشابه بوده است
تصادفات در مهرماه امسال کمتر از مدت مشابه بوده است

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: امسال در ساعات ابتدایی سال تحصیلی جدید شاهد تصادفات کمتری نسبت به سال‌های گذشته بودیم. نوشین سرور در کمیته ستاد استقبال از مهر مستقر در معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران با بیان این که تصادف در مهرماه امسال کمتر از مدت مشابه بوده است گفت: رصد […]

ترافیک

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: امسال در ساعات ابتدایی سال تحصیلی جدید شاهد تصادفات کمتری نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

نوشین سرور در کمیته ستاد استقبال از مهر مستقر در معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران با بیان این که تصادف در مهرماه امسال کمتر از مدت مشابه بوده است گفت: رصد دوربین‌ها و ترافیک نشان داد که علاوه بر اینکه شاهد کاهش ترافیک در روز اول مهر ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم و زمان سفر نسبت به سال قبل تغییر کرده است، خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده تصادفات کمتر شده و زمان پاکسازی معابر از تصادفات به شدت کاهش یافت.

وی  با اشاره به اینکه مردم نقش تعیین کننده‌ای در شناور شدن ترافیک و توزیع متعادل‌تر ترافیک داشتند، گفت: تا ساعت  ۷ و ربع صبح امروز اول مهر ماه ۴ تصادف، ۶ توقف به دلیل نقص فنی و سه ازدحام مسافر توسط دوربین‌های سطح شهر رصد و ثبت شده است که با کمک گشت تاکسیرانی و اتوبوسرانی این مسائل مرتفع شده است.

سرور  با بیان اینکه بزرگراه‌های همت، حکیم و صدر بیشترین درگیری ترافیکی تا ساعت ۷:۱۴ دقیقه را داشتند، گفت: ترافیک این معابر به سمت مرکز شهر بوده است که توسط پلیس و دوربین‌های سطح شهر در حال رصد و کنترل است.