نهایتا تصمیمات را هیات عالی نظارت بر برجام به هنگام می گیرد
نهایتا تصمیمات را هیات عالی نظارت بر برجام به هنگام می گیرد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات عالی نظارت تصمیمات لازم را درمورد برجام می گیرد و در این زمینه پیش بینی های لازم صورت گرفته است.  بهرام قاسمی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شنیده شده آمریکا از برجام خارج شده است، ایران چه درکی از برجام بدون […]

قاسمی

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات عالی نظارت تصمیمات لازم را درمورد برجام می گیرد و در این زمینه پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

 بهرام قاسمی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شنیده شده آمریکا از برجام خارج شده است، ایران چه درکی از برجام بدون آمریکا دارد، اظهارکرد: همه این ها گمانه زنی و حدس و گمان است و باید صبر کرد و نهایتا تصمیمات را هیات عالی نظارت بر برجام به هنگام می گیرد.
وی ادامه داد: سناریوهایی لازم دیده شده و آنچه لازم باشد اقدام خواهد شد.
سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص سفر وزیر امورخارجه پاکستان به تهران نیز گفت: خواجه محمد آصف که صبح امروز وارد تهران شد از ساعت ۱۰:۳۰ امروز مذاکرات خود را با دکتر ظریف آغاز کرده است.
قاسمی افزود: موضوعات متعددی از جمله سیاسی، اقتصادی، امنیتی و مرزی بین دو کشور وجود دارد که در مداکرات درباره آن بحث و تبادل نظر می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت پاکستان جدید است و ایشان هم وزیر خارجه جدید این کشور است این سفر انجام شده است ، در این سفر مباحث مورد علاقه دو کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که امیدواریم سنگ بنای برای درک و فهم مشترکات بیشتر برای دو کشور ایران و پاکستان باشد.