تظاهرات بازگشت یک مسیر مبارزاتی ادامه‌دار است
تظاهرات بازگشت یک مسیر مبارزاتی ادامه‌دار است

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که تظاهرات بازگشت در غزه یک مسیر مبارزاتی است که ادامه خواهد یافت. «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوارغزه تاکید کرد که تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه یک مسیر مبارزاتی ادامه‌دار است که هر روز گسترده‌تر می‌شود تا اهداف آن مبنی […]

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که تظاهرات بازگشت در غزه یک مسیر مبارزاتی است که ادامه خواهد یافت.

«یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوارغزه تاکید کرد که تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه یک مسیر مبارزاتی ادامه‌دار است که هر روز گسترده‌تر می‌شود تا اهداف آن مبنی بر لغو محاصره غزه به طور کامل محقق شود.

بر اساس این گزارش، السنوار تصریح کرد که ما به دنبال این هستیم که یکبار برای همیشه محاصره غزه را بربچینیم بدون اینکه مجبور باشیم عزت و کرامت خود را زیر پا گذاشته و بهایی به دشمن بپردازیم و از اصول و آرمان‌های خود کوتاه بیاییم تا اینکه در نهایت اهداف ملت فلسطین مبنی بر آزادی، بازگشت و شکستن محاصره را محقق کنیم.

سنوار افزود: ما تا تحقق اهداف تظاهرات بازگشت در کنار ملت فلسطین خواهیم بود و آنان که به شکست این تظاهرات‌ها یا کوتاه آمدن فلسطینیان از اهداف خود با گذر زمان یا عقب‌نشینی از آن به خاطر گرسنگی و از ترس کشته شدن دل خوش کرده‌اند، کاملا در اشتباه هستند.

وی در رابطه با تهدیدات دشمن صهیونیستی در خصوص ترور رهبران مقاومت در غزه گفت که من روز جمعه در فاصله ۳ متری موانع مرزی باریکه غزه بودم و تک‌تیراندازان اسرائیلی تنها چند متر با من فاصله داشتند و می‌توانستند تهدیدات خود را عملی کنند.

سنوار افزود که تهدیدات آنها هیچ ارزشی ندارد و ما ترسی از آنها نداریم و جان ما با ارزش‌تر از جان کودکان خردسال فلسطینی نیست و هر لحظه آماده جانفشانی و فداکاری هستیم.