تهدید حمله نظامی به آمریکا توسط کره شمالی
تهدید حمله نظامی به آمریکا توسط کره شمالی

یک نهاد وابسته به دولت کره شمالی با انتشار بیانیه ای نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در آبهای شبه جزیره کره را به انجام «حمله ای غیرقابل تصور» تهدید کرد. به نقل از اسپوتنیک، در پی آغاز تمرینات مشترک نظامی ۱۰ روزه دریایی میان کره جنوبی و آمریکا در غرب و شرق آبهای شبه جزیره کره، […]

کره

یک نهاد وابسته به دولت کره شمالی با انتشار بیانیه ای نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در آبهای شبه جزیره کره را به انجام «حمله ای غیرقابل تصور» تهدید کرد.

به نقل از اسپوتنیک، در پی آغاز تمرینات مشترک نظامی ۱۰ روزه دریایی میان کره جنوبی و آمریکا در غرب و شرق آبهای شبه جزیره کره، یک نهاد وابسته به دولت کره شمالی با انتشار بیانیه ای نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در آبهای شبه جزیره را به انجام «حمله ای غیرقابل» تصور تهدید کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی «کمیته اقدام ضروری علیه تمرینات جنگی هسته ای کره (شمالی) آمده است: آمریکا باید انتظار حمله ای غیرقابل تصور در زمانی غیرقابل باور را داشته باشد.

سخنگوی این کمیته با قرائت این بیانیه در تلویزیون دولتی کره شمالی هشدار داد که وضعیت شبه جزیره کره وارد «فازی غیرقابل پیش بینی» شده و تاکید کرد: آمریکا و کره جنوبی در حال تهدید موجودیت و پیشرفت ملت کره هستند.

وی افزود: اکنون دشمنان اعلام کرده اند که این تمرین نظامی نشانگر (جلوه ای از) حمله ای واقعی علیه کره شمالی خواهد بود، آنها باید بدانند که کره (شمالی) سخت ترین اقدامات متقابل را در نظر گرفته و کاملا برای انجام چنان حمله ای آماده شده که با یک ضربه همه چیز را دود خواهد کرد.