چرا تورم ۱۰ درصدی را مردم باور نکردند
چرا تورم ۱۰ درصدی را مردم باور نکردند

اخیرا ریاست محترم جمهوری اسلامی در نطق جذابی به موضوع تورم و قیمتهای زمان آمدن خود در راس هرم قدرت اجرایی کشور بیاناتی را اظهار نمودند که صدای بعضی از شهروندان را با عدد و رقم در اورده است و در تلگرامها به بیانات  ایشان پاسخ های دندان شکنی میدهند که حقیر فقط گوشه ای […]

اخیرا ریاست محترم جمهوری اسلامی در نطق جذابی به موضوع تورم و قیمتهای زمان آمدن خود در راس هرم قدرت اجرایی کشور بیاناتی را اظهار نمودند که صدای بعضی از شهروندان را با عدد و رقم در اورده است و در تلگرامها به بیانات  ایشان پاسخ های دندان شکنی میدهند که حقیر فقط گوشه ای از این اظهارات را آنهم سانسور شده و طوری که به ریاست جمهوری برنخورده و این مخالفین را هم بدون عقل متصف نمایند، در این سرمقاله منعکس میکنم تا دو اتفاق بیفتد .

اول اینکه اگر ریاست جمهوری واقعا خود اشراف به قیمتها ندارند متوجه گزارشات غلط  واصله به ایشان شده جلوی آمار سازی را بگیرند و اتفاق دوم اینکه اگر به ارقام واقفند و بیانات ایشان تبلیغات بی پشتوانه برای دولت است متوجه شوند که این نوع تبلیغات چه آثار شومی بر محبوبیت ایشان گذاشته و حتی طرفداران پر و پا قرص ایشان هم امروز اینگونه ایشان را مورد نکوهش قرار میدهند. ایشان در سخنرانی گفته اند که وقتی ما آمدیم تورم ۴۰ درصد بود الان ده درصد است.؟؟

پاسخ مردم در فضای مجازی به ایشان این است که :

آقای روحانی  اجازه هست جسارت نباشه جسارت نباشه  حالا که اینو گفتید  یادم افتاد بهتون بگم  :

وقتی شما اومدید  برنج هندی و پاکستانی۴۰۰۰  تومان بود الان۹۰۰۰ تومان است کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید یه بسته پنیر ۱۸۰۰ تومان بود الان ۶۵۰۰ تومان است کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید گوشت کیلویی ۲۳۰۰۰ تومان بود الان ۴۸۰۰۰ تومان است کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید پراید۱۴ میلیون تومان بود الان ۲۴ میلیون تومان ، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید قند و شکر ۱۸۰۰ تومان بود الان ۳۵۰۰ تومان ، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید بنزین ۴۰۰ تومان بود الان با زور و ترس نمایندگان از اشوب خیابانی ۱۰۰۰ تومان ، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید وام  مسکن ۴ درصدی بود   به  همه هم می دادن  الان وام مسکن شما  بالای ۳۰ درصد است  که فقط پولدارا می توانند بگیرن ، بازم هم میفرمایید تورم ۱۰ درصد است؟؟

وقتی شما اومدید  دلار ۳۳۰۰ تومان بود الان نزدیک ۵۰۰۰ تومان بزور قوه قهریه و زندان کردن و توقیف حسابهای مردم، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید شیرکیلوئی ۹۰۰ تومان بود حالا۱۸۰۰ تومان ، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید تاالآن ۷۰ درصد رفته روی قیمت های  میوه وتره بار ولبنیات وحبوبات، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدید تخم مرغ شانه ای ۶۰۰۰ تومان بود الآن تازه با وارد کردن از خارج توسط نور چشمی ها  ۱۹۰۰۰ تومان است ، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

وقتی شما اومدی مرغ کیلوئی ۵۰۰۰ تومان  بود امروز تو بازار ۸۵۰۰ تومن بود ، کجا تورم ۱۰ درصد است؟

خلاصه بانک مرکزی خودتون اعلام کرده از وقتی که شما اومدید درسته که تورم ۸ درصده !!!! اما  همه چی نسبت به قبل بیش از ۵۰ درصد گرون شده !!

راستی یادم اومد مگه خودتون نفرمودین ملاک تورم جیب مردمه !! حالا واقعا روتون میشه تو روی مردم نگاه کنید و بگین تورم ۱۰ درصده؟

از این موضوع کاملا صرف نظر میکنم که بگم مردم تو فضای تلگرام راجع به امور هسته ای میگن  وقتی شمااومدید ۱۹.۰۰۰ سانترفیوژهسته ای اورانیوم غنی میکرد.

ما تو کشور دههامرک زهسته ای فعال  داشتیم

ما تو کشور آب سنگین اراک را  داشتیم .

هرسال موشک جدید و ماهواره جدید آزمایش میکردیم . صدها کارخانه درحال تولیددر کشور فعال بودند. که اما الآن همه تعطیل وپلمپ شده یابسته شده اند!!

وخلاصه روزی که شمااومدید چه عظمت وافتخاراتی داشتیم اما الآن چه مصیبتی چه ذلتی؟؟ اقای رئیس جمهور ای کاش نمی آمدید و این طاعون اقتصادی باشما نمیآمد.

والسلام