هواپیمایی امارات به دنبال توسعه فعالیت ها در ایران است
هواپیمایی امارات به دنبال توسعه فعالیت ها در ایران است

شرکت هواپیمایی امارات با «بسیار مهم» توصیف کردن بازار ایران اعلام کرد، به دنبال توسعه فعالیت های خود در این کشور است. شیخ ماجد معلا، معاون فعالیت های تجاری شرکت امارات گفت، این شرکت هواپیمایی همچنین علاقمند به توسعه ظرفیت خود در کشورهای عربستان و هند است. شرکت امارات در حال حاضر پروازهایی را به […]

شرکت هواپیمایی امارات با «بسیار مهم» توصیف کردن بازار ایران اعلام کرد، به دنبال توسعه فعالیت های خود در این کشور است.

شیخ ماجد معلا، معاون فعالیت های تجاری شرکت امارات گفت، این شرکت هواپیمایی همچنین علاقمند به توسعه ظرفیت خود در کشورهای عربستان و هند است.

شرکت امارات در حال حاضر پروازهایی را به شهرهای تهران و مشهد انجام می دهد و به گفته شرکت بیش از ۷۰ درصد صندلی های این پروازها در طول سال پر می شود و در فصل اوج سفر ۹۰ درصد صندلی ها به فروش می رسد.

المعلا در حاشیه نمایشگاه بازار سفر عربی گفت: «ما به دنبال فرصت های موجود در بازار آنجا (ایران) هستیم. ایران کشور کوچکی نیست. ایران همچون هند یک کشور بزرگ است. در هند ما اکنون ۹ منطقه را پوشش می دهیم. بنابراین به پروازهای بیشتری در این کشور نیاز داریم.»

جمعیت بالای ایران و افزایش تقاضا برای سفر، این کشور را به بازاری جذاب برای شرکت های هوایی تبدیل کرده است.

المعلا در ادامه گفت: «ما گفت وگو (با ایران) را شروع نکرده ایم، اما من اطمینان دارم وقتش که برسد، این اتفاق رخ خواهد داد. ما با مشکل محدود بودن تعداد هواپیما نیز مواجهیم. هواپیماهای جدید می آیند، اما ما قبلا برای هواپیماهایی که در طی ۵ سال آینده وارد ناوگانمان می شوند برنامه ریزی کرده ایم.»

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نگرانی های شرکت امارات نسبت به سیاست های حمایتگرایانه دولت آمریکا گفت: «اگر بگویم نگران نیستیم دروغ گفته ام، اما حدس می زنم که ما به اینجور مسائل عادت داشته باشیم. ما در طی چند سال گذشته این شرایط را در بازارهای مختلف تجربه کرده ایم. ما رقابت کردن را دوست داریم. منظورم را اشتباه دریافت نکنید، اما ما به رفتار منصفانه هم نیاز داریم.»