تونس ۰ – ۱ اسپانیا؛ پیروزی میلیمتری لاروخا
تونس ۰ – ۱ اسپانیا؛ پیروزی میلیمتری لاروخا

اسپانیا موفق شد در دیداری تدارکاتی با یک گل تونس را مغلوب کند.  اسپانیا در شبی که نمایش خوبی نداشته و موقعیت چندانی روی دروازه تونس ایجاد نکرد، در نهایت با گل دقایق پایانی آسپاس حریف آفریقایی خود را مغلوب کرد. اولین فرصت برای تیم ملی تونس در دقیقه ۱۲ ایجاد شد اما همکاری بدربی […]

اسپانیا موفق شد در دیداری تدارکاتی با یک گل تونس را مغلوب کند.

 اسپانیا در شبی که نمایش خوبی نداشته و موقعیت چندانی روی دروازه تونس ایجاد نکرد، در نهایت با گل دقایق پایانی آسپاس حریف آفریقایی خود را مغلوب کرد.

اولین فرصت برای تیم ملی تونس در دقیقه ۱۲ ایجاد شد اما همکاری بدربی و ساسی با بی دقتی مهاجمان تونس مقابل دروازه از دست رفت. دقایقی بعد یک بار دیگر بدری مقابل دروازه لاروخا صاحب فرصت شد اما ضربه والی او راهی به دروازه نیافت.

در ادامه نیمه جریان بازی بسیار آرام شد و ۲ تیم در خلق موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازخه یک دیگر عاجز بودند تا در نهایت ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد. بازی در نیمه دوم نیز آرام دنبال شد و اولین فرصت در دقیقه ۵۷ برای داوید سیلوا ایجاد شد اما ضربه محکم این ستاره باتجربه از گوشه محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۸ این بن عمور بود که از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط داوید دخیا مهار شد.

اما در دقیقه ۸۴ اسپانیا به گل رسید. دیگو کاستا مقابل دروازه صاحب فرصت شد که از آن استفاده نکرد اما پاس او در نهایت با ضربه دیدنی آسپاس به گوشه دروازه همراه بود تا لاروخا با یک گل پیش افتد.

در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد و اسپانیا موفق شد با یک گل تونس را مغلوب کند.