تکرار قول‌های عملی نشده مسئولان هرمزگان به ملی پوش فوتسال بانوان!
تکرار قول‌های عملی نشده مسئولان هرمزگان به ملی پوش فوتسال بانوان!

ملی پوش تیم فوتسال بانوان ایران با انتقاد از قول‌های عملی نشده مسئولان استان هرمزگان گفت: به خاطر پاداش استاندار، آبرویم پیش پدرم رفت. تیم ملی فوتسال بانوان در حالی برای دومین بار قهرمان قاره کهن شد که نمی توان از تاثیر بازی‌های تکتیکی فهمیه زارعی غافل ماند و چیزی نگفت، ملی پوشی که گل […]

ملی پوش تیم فوتسال بانوان ایران با انتقاد از قول‌های عملی نشده مسئولان استان هرمزگان گفت: به خاطر پاداش استاندار، آبرویم پیش پدرم رفت.

تیم ملی فوتسال بانوان در حالی برای دومین بار قهرمان قاره کهن شد که نمی توان از تاثیر بازی‌های تکتیکی فهمیه زارعی غافل ماند و چیزی نگفت، ملی پوشی که گل های زیبایی در قهرمانی آسیا به ثمر رساند؛ با این حال نحوه برخورد مسئولان استان هرمزگان با این بازیکن به نحوی بوده که زارعی بگوید:«از مسئولان هرمزگان خسته شده ام». مسئولانی که پس از کسب عنوان قهرمانیِ قهرمانان در میادین بین المللی در هیاهوی جو رسانه ای قول هایی می دهند  و کم کم قهرمان های کشور را به دست فراموشی می سپارند.

فهیمه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وعده‌های محقق نشده استان هرمزگان گفت: خدا را شکر برای بار دوم قهرمان آسیا شدیم. هرچه را که باید می‌گفتیم در زمین مسابقه گفتیم و نتیجه آن تکرار قهرمانی در آسیا شد. پس از بازگشت از رقابت‌ها در ابتدا همه چیز خوب بود و وعده‌هایی داده شد اما تاکنون هیچ چیزی از استان هرمزگان ندیده ام.

ملی پوش فوتسال با تاکید بر اینکه انتظار بیش تری از استانش دارد اظهار کرد: انتظار بیشتری داشتم چراکه برای دومین بار قهرمان شدیم. انتظار داشتم حداقل به ما کمکی کنند. پس از نایب قهرمانی آسیا در بازی‌های آسیایی اینچئون، استان هرمزگان قول یک قطعه زمین را به من داد اما اینقدر بدقولی کردند که من از پیگیری آن خسته شده‌ام.

او در ادامه تاکید کرد: پس از تکرار قهرمانی در آسیا، مجددا همان قولی را به من دادند که عملی نشده بود. پس از بازگشت از رقابت‌ها، من به مسئولان استان گفته بودم که چند سال است بازی می‌کنم اما چیزی ندارم. از آنها خواستم حداقل به من یک خانه بدهند و همانجا هم موافقت شد اما فعلا خبری نیست. استاندار هرمزگان در فرودگاه به من قول داد که یک مسکن مهر به من تحویل خواهد داد.

ملی‌پوش فوتسال ایران در ادامه با اشاره به اینکه به مسکن مهر مراجعه کرده، اظهار کرد: نامه‌ای برای مسکن مهر زده شد که من آن را نزد مسئولان بردم اما گفتند که این نامه چند سال پیش نیز به اینجا آورده شده بود. خیلی سربسته به من فهماندند که این کار عملی نمی‌شود. خندیدم! مسئولی که آنجا بود با اخم نگاهی به من کرد و گفت ما نامه را به تهران ارسال می‌کنیم و در صورت تایید، زمینی به شما تحویل داده خواهد شد. من هم گفتم اگر پول ساخت خانه را داشتم که به شما نمی‌گفتم!

زارعی در ادامه بیان کرد: درست در نقطه‌ای از هرمزگان زمین داده می‌شود که کسی خریدار زمین نیست. اگر من قهرمان استان هستم، قشنگی کار این است که پاداش من را بدون پیگیری‌هایم بدهند نه اینکه هر روز در رفت و آمد باشم. وقتی قولی را می‌دهند باید آن را عملی کنند و حق قهرمان را بدهند. خیلی جالب است قولی را به من دادند که پس از نایب قهرمانی در کره‌جنوبی به من داده شده بود. من دیگر خسته شده‌ام و پیگیری نکرده‌ام.

ملی پوش فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون پولی را دریافت کرده است یا خیر گفت: جایزه نهاد ریاست جمهوری به حساب فدراسیون واریز شده است و خود فدراسیون نیز قرار است جایزه خوبی را به ما بدهد که نمی‌دانیم چیست. من الان به این پول نیاز دارم و هرچه زودتر آن را بدهند بهتر است. شرایط دختران فوتسالیست مثل مردان فوتسالیست نیست. ما کمک‌حال خانواده هستیم تا بتوانیم دست خانواده را بگیریم.  پدر من نیز به تازگی بازنشسته شده و مشکلاتش دو چندان شده است. برای همین منتظر دریافت این پاداش‌ها هستم.

زارعی با بیان اینکه از دست مسئولان استان هرمزگان خسته شده است، گفت: دیگر نمی‌دانم چه بگویم. روز اول استاندار سه کارت ۵۰۰ هزار تومانی را به من داد که من فکر کردم سکه هستند و با شوق و ذوق به پدرم دادم اما روز بعد متوجه شدم آنها سکه نیستند. آبرویم نزد پدرم رفت و گفتم ای کاش آن را به پدرم نمی‌دادم. تشکر می‌کنم واقعا شاهکار کردند! نمی‌توانم تشکر الکی کنم چراکه ما به کمک نیاز داریم. استاندار قول می‌دهد اما اجرایی نمی‌شود.

ملی‌پوش فوتسال بانوان در ادامه با تاکید بر اینکه تنها قهرمان استان هرمزگان است، گفت: در این استان تعداد قهرمانان به عدد ۱۰ هم نمی رسد. جالب است آنها نمی‌توانند قهرمان خود را ساپورت کنند.

بازیکن فصل گذشته تیم ملی حفاری اهواز درباره حضورش در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز گفت: نمی‌دانم در این فصل با کدام تیم باشم. حدود دو سال است که شرایط قرارداد تعدادی از بازیکنان بهتر شده است. البته رقم آن در حدود ۴۰-۵۰ میلیون تومان است که این نیز رقم قابل توجهی نیست، چراکه فصل گذشته ۷ ماه را درگیر مسابقات لیگ بودیم و من حتی در نیم فصل فرصت نکردم خانواده‌ام را ببینم.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ فاجعه است، گفت: متاسفانه برنامه‌ریزی خوبی وجود ندارد و ما بدون استراحت رقابت‌ها را برگزار کردیم. به دلیل آغاز اردوهای تیم ملی  مسابقات لیگ را به صورت فشرده برگزار کردند همین باعث شد تا سه بازیکنان تیم دچار آسیب دیدگی شوند و رباط پاره کنند. سهیلا ملمولی به دلیل پارگی رباط، مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد. واقعا نمی‌دانم به کدام درد بنالیم.

فهیمه زارعی در پایان با بیان اینکه شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است، گفت: سابقه ۱۵ سال حضور در تیم ملی را دارم. سال‌های ابتدایی زجر کشیدم. الان به جوانان تیم می‌گویم که شرایط  بسیار عالی است. به آنها می گویم شرایط بهشت است و از این روزها لذت ببرید. ما که تمام شدیم، ان‌شاءالله برای نسل های آینده شرایط بهتر می‌شود.