تیم اقتصادی دولت منسجم‌تر عمل کند
تیم اقتصادی دولت منسجم‌تر عمل کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه تیم اقتصادی دولت امروز باید منسجم‌تر از سابق عمل کند، گفت: در هفته‌های اخیر شاهد برخی تصمیمات غلط بوده‌ایم.  سید حسن حسینی شاهرودی در یادواره ۹۴ شهید البرز شرقی شاهرود که شامگاه چهارشنبه با حضور وزیر کار در  محل این شرکت برگزار شد، ضمن بیان اینکه دست پنهان دشمن […]

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه تیم اقتصادی دولت امروز باید منسجم‌تر از سابق عمل کند، گفت: در هفته‌های اخیر شاهد برخی تصمیمات غلط بوده‌ایم.

 سید حسن حسینی شاهرودی در یادواره ۹۴ شهید البرز شرقی شاهرود که شامگاه چهارشنبه با حضور وزیر کار در  محل این شرکت برگزار شد، ضمن بیان اینکه دست پنهان دشمن در مشکلات امروز اقتصادی کشور است، بیان کرد: انتظار داریم که تیم اقتصادی دولت دوازدهم منسجم‌تر عمل کند چراکه در هفته‌های اخیر برخی تصمیمات غلط در کشور به اجرا درآمد.

وی بابیان اینکه امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم، افزود: مسئولان و مردم باید آرایش جنگی بگیرند اگر زمانی در مرزها می‌جنگیدیم و زمانی خارج از مرزها امروز باید بدانیم که جنگ ما جنگ اقتصادی است و باید در این عرصه باقدرت ادامه دهیم.

تحمیل ۴۰ سال جنگ اقتصادی بر کشور

عضو خانه ملت گفت: ما اگر به شعار سال که طی سال‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام‌گذاری شدند به‌خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی، گوش فرا می‌دادیم امروز شاید این چالش‌ها را نداشتیم چراکه ما ۴۰ سال است که شاهد تحمیل جنگ اقتصادی بر کشور هستیم و امروز این جنگ در حال به اوج رسیدن است.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه اگر امروز آمریکا و ترامپ هرروز یک تصمیمی می‌گیرند و یک روز اعلام صلح، یک روز دیگر تهدید می‌کنند، نشان از اقتدار نظامی ایران است و لذا این کشور جنگ اقتصادی را در اوج ناتوانی در دست گرفته است، بیان داشت: مشکلات اقتصادی امروز کشور نشان از دست پنهان دشمنان دارد لذا ما معتقد هستیم که مردم باید باتحمل و تعهد و دولتمردان با درایت و تدبیر در مقابل این جنگ بایستیم.

وی بابیان اینکه همه باید شرایط کنونی را درک کنیم، بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی توسط دولت و همچنین مجلس با برگزاری جلسات متعدد در دست اجرا است و سیاست‌های جدید اقتصادی به ما کمک خواهد کرد اما خودمان را برای جنگ آماده کنیم.

شاهرود میزبان منطقه ویژه اقتصادی

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه امروز کشور باید برای شرایط جنگی مجهز شود، گفت: دشمن احساس می‌کند می‌تواند در حوزه اقتصادی در برابر ما بایستد لذا ما نباید این اجازه را به آن‌ها بدهیم.

حسینی شاهرودی دیگر بخش سخنان خود را به شاهرود اختصاص داد و بابیان اینکه این مردم هرچه از فرودگاه تا کارخانه و دانشگاه دارند، خودشان ساخته و هیچ کمکی از دولت‌ها نگرفته‌اند، بیان داشت: در سال‌های اخیر به دلایل مختلف که یکی از آن‌ها اتخاذ سیاست‌های غلط تمرکز در مرکز نام دارد، شاهرود از توسعه بازداشتند و امروز در جایگاهی قرار دارد که باوجود همه ظرفیت‌های علمی، معدنی، گردشگری، فقها، شهدا و … به‌واقع دارای مشکلاتی عدیده است.

وی افزود: در هفته جاری مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شاهرود و میامی به تصویب کمیسیون اقتصادی رسید که امیدواریم کنسرسیومی با حضور شرکت‌های معتبر ایجاد و توسعه اقتصادی در این خطه پر شهید از ایران اسلامی تسهیل و تسریع شود.