تیم ملی در انتظار بدرقه باشکوه تماشاگران/ خداحافظی با تیم پرامید
تیم ملی در انتظار بدرقه باشکوه تماشاگران/ خداحافظی با تیم پرامید

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، شنبه شب چشم انتظار حضور هواداران است تا بدرقه باشکوهی با این تیم داشته باشند.   شاگردان کارلوس کی روش که برای دومین دوره متوالی حضور در جام جهانی را تجربه می کنند، شنبه شب در آخرین دیدار تدارکاتی خود […]

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، شنبه شب چشم انتظار حضور هواداران است تا بدرقه باشکوهی با این تیم داشته باشند.

  شاگردان کارلوس کی روش که برای دومین دوره متوالی حضور در جام جهانی را تجربه می کنند، شنبه شب در آخرین دیدار تدارکاتی خود که در تهران برگزار می شود، میزبان تیم ملی فوتبال ازبکستان هستند.دیداری که شاید بتوان از آن به عنوان جدی ترین بازی تدارکاتی در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا اولین بازی رسمی در جام جهانی یاد کرد.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال از هواداران تیم ملی و آحاد خانواده فوتبال دعوت کرد تا در دیدار خداحافظی ملی پوشان پیش از سفر به جام جهانی در ورزشگاه آزادی حضور به هم رسانند. روابط عمومی فدراسیون در بیانیه ای آورده است:

«لحظه به لحظه، میدان روسیه نزدیک  و نزدیک تر می شود و با چشم بر هم زدنی، رقابت تیمی متحد به پشتوانه حمایت ۸۰ میلیون عاشق همراه در روسیه آغاز خواهد شد. اینک؛ این ماییم و تیمی که با شکوه و اقتدار به آوردگاه جهانی رسید و در فردای نزدیک می خواهد اعتبار افزون کند.

رسیدیم به روز خداحافظی؛ روزی که ورزشگاه آزادی بار دیگر شاهد صحنه های شور و عشق علاقمندان به تیم ملی خواهد بود. ورزشگاه پرخاطره پایتخت،شنبه شب در رویارویی ایران و ازبکستان،در حضور دهها هزار طرفدار مشتاق،برگ جدیدی به کتاب خاطراتش اضافه می کند.

وعده ما؛ شنبه شب در ورزشگاه آزادی
بیایید بیایید پیام ظفر آرید»