حامی المپیک گوشی طلا هم بدهد نمی‌گیرم/ از مردم و مسئولان ممنونم
حامی المپیک گوشی طلا هم بدهد نمی‌گیرم/ از مردم و مسئولان ممنونم

نماینده اسکی آلپاین ایران در المپیک زمستانی گفت: من برای هدفی بزرگ به کره جنوبی آمدم و اگر شرکت سامسونگ گوشی از جنس طلا هم به من بدهد دیگر نمی گیرم. محمد کیادربندسری نماینده اسکی ایران در المپیک ۲۰۱۸ کره جنوبی در خصوص حواشی رخ داده پیش از المپیک زمستانی گفت: روزی که به دهکده بازیها رسیدیم از […]

نماینده اسکی آلپاین ایران در المپیک زمستانی گفت: من برای هدفی بزرگ به کره جنوبی آمدم و اگر شرکت سامسونگ گوشی از جنس طلا هم به من بدهد دیگر نمی گیرم.

محمد کیادربندسری نماینده اسکی ایران در المپیک ۲۰۱۸ کره جنوبی در خصوص حواشی رخ داده پیش از المپیک زمستانی گفت: روزی که به دهکده بازیها رسیدیم از طریق خبرگزاری های ایرانی متوجه شدیم که قرار است به تیم ایران و کره شمالی گوشی ندهند. وقتی صبح آن روز بچه ها و مسئولین برای دریافت هدیه سامسونگ رفتند دیدند آن خبرها صحت داشته است.

وی افزود: از حمایت مسئولین و مردم عزیز تشکر می‌کنم . ایرانی ها بار دیگر ثابت کردند که می‌توان در  این مواقع از عزت ایرانی و حق مسلم هموطنان خود دفاع کرد.

نماینده ایران در المپیک در خصوص معذرت خواهی مسئولان برگزاری بابت این اتفاق گفت: ما برای هدیه یا صدقه به المپیک نیامدیم، نیازی هم به این چیزها نداریم. فرض بگیریم که با معذرت دوستان آب رفته به جوی بازگردد با آبروی رفته چه کنیم؟! امروز به صورت کتبی از ما عذر خواهی کردند و گفتند  برویم و هدیه راگوشی بگیریم ولی من برای هدف بزرگتر به این میدان بزرگ آمدم و دیگر اگر سامسونگ گوشی از جنس طلا هم بدهد من نمی‌گیرم.