به بازیکنانم تبریک می گویم که با افتخار از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند
به بازیکنانم تبریک می گویم که با افتخار از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه لیگ برتر از حالا برای این تیم شروع شده است گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم که با افتخار از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین چهارشنبه پرسپولیس گفت: نمایش خوبی در دیدار برگشت برابر الهلال داشتیم اما نتوانستیم به فینال صعود کنیم. شرایط […]

برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه لیگ برتر از حالا برای این تیم شروع شده است گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم که با افتخار از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین چهارشنبه پرسپولیس گفت: نمایش خوبی در دیدار برگشت برابر الهلال داشتیم اما نتوانستیم به فینال صعود کنیم. شرایط تیم ما خوب است. در جدول رده بندی دوم هستیم و تا رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم خوب بازی کردیم. به بازیکنانم به خاطر بازی برگشت تبریک می گویم. برگشتن از باخت چهار بر صفر سخت است اما آنها برای هواداران و خانواده و کشور خودشان تلاش کردند و با افتخار خداحافظی کردیم.

وی افزود: ما در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات زیادی داشتیم. اکثر بازیها را در خارج از خانه بازی کردیم. از داوری ها هم خیلی لطمه خوردیم. چندین پنالتی ما گرفته نشد. اگر با دقت بررسی کنیم ما می توانستیم به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

ایوانکوویچ در ادامه خاطرنشان کرد: از این به بعد لیگ تازه برای ما شروع شده است. هدفمان همان است که از ابتدای فصل مشخص کرده ایم. می خواهیم دوباره قهرمان شویم. به همین اندازه جام حذفی برای ما مهم است.

برانکو در مورد علیرضا بیرانوند گفت: با مدرک به من بگویید که بیرانوند در بازی با الهلال کجا بد بود؟ دیروز ربیع خواه کجا بد بازی کرد؟ به نظر من خیلی هم خوب بود. ربیع خواه و کمال بسیار عالی بازی کردند. ممکن است که یک بازیکن در یک دیدار افت هم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ربیع خواه گفت: چرا فقط اسم این بازیکن را می برید. چرا اسم دیگران را نمی برید که در زمین هستند؟ ربیع خواه در فصل گذشته بسیار خوب بود. نوراللهی یک سال بود بازی نمی کرد و این دومین بازی است که به میدان می رود. به نطرم کمال و ربیع خواه خیلی خوب بودند.

برانکو در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که چه دلایلی برای تمدید نکردن قرارداد شما وجود دارد گفت: ما گفته بودیم که در لیگ قهرمانان آسیا تا آخر پیش می رویم و رفتیم. اما در یک گام مانده تا فینال مشکلات زیادی داشتیم. هر تیمی که به نیمه نهایی برسد یعنی موفقیت خیلی بزرگی کسب کرده است. برای قول دادن می توانم هر قولی بدهم. اما در ورزش نمی شود قول الکی داد.

وی افزود: من دنبال بازی با استاندارد بالا و با کیفیت هستم و تلاش می کنیم به این برسیم. نمی توانم قول بی مورد بدهم. توافق با باشگاه هم مربوط می شود به ما که در موردش صحبت خواهیم کرد.

برانکو در مورد اینکه اگر نمانید فکر می کنید پرسپولیس فصل آینده این تیم چه شرایطی خواهد داشت گفت: باشگاه از همه مهمتر است. اگر اصول باشگاه رعایت شود افراد خیلی مهم نیستند.

وی در مورد حضور دالیچ به عنوان هموطنش در تیم استقلال گفت: مسئولان باشگاه استقلال به وی پیشنهاد داده بودند اما او بلافاصله جواب رد داده بود چون می خواست سرمربی تیم ملی کرواسی بماند. پیشنهادهای دیگری هم داشت اما به همه آنها پاسخ منفی داد.

برانکو در مورد ملاقاتش با فرهاد مجیدی در فرودگاه گفت: من یک ورزشکار هستم و با افراد زیادی در ایران رابطه دارم. افتخار می کنم که ملی پوشان من فرهاد مجیدی و کریم باقری بوده اند و هرگاه آنها را می بینم خوشحال می شوم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: این شوخی ها قشنگ ترین مواردی است که بین ورزشکاران رد و بدل می شود. منطقی نیست که من بخواهم بازیکنان خودم را رد کنم. دالیچ اگر به ایران می آمد دوست خانوادگی من است و خانه های ما ۵۰۰ متر با هم فاصله دارد اما اگر در دو تیم مقابل هم قرار بگیریم تلاش می کنیم برنده شویم.

برانکو در مورد پیشنهاد فدراسیون کرواسی برای تیم ملی این کشور گفت: بله من پیشنهاد داشتم. من تنها مربی کروات هستم که در سه کشور قهرمان شده ام. تنها مربی کروات هستم که تیم ملی ایران را به جام جهانی برده ام. پنج سال سرمربی تیم ملی ایران بوده ام و در باشگاه های مختلفی هم کار کرده ام. بنابراین عجیب نیست که از تیم ملی کرواسی پیشنهاد داشته باشم.