حذف برایتون از جام اتحادیه با حضور فیکس جهانبخش
حذف برایتون از جام اتحادیه با حضور فیکس جهانبخش

تیم برایتون انگلیس با حضور بازیکن ایرانی خود مقابل تیم ساوتهمپتون شکست خورد و از دور مسابقات جام اتحادیه انگلیس کنار رفت. سه‌شنبه شب تیم برایتون از دور دوم مسابقات جام اتحادیه انگلیس رو در روی دیگر تیم لیگ برتری ساوتهمپتون قرار گرفت و به دنبال کسب پیروزی برابر این تیم و صعود به مرحله […]

تیم برایتون انگلیس با حضور بازیکن ایرانی خود مقابل تیم ساوتهمپتون شکست خورد و از دور مسابقات جام اتحادیه انگلیس کنار رفت.

سه‌شنبه شب تیم برایتون از دور دوم مسابقات جام اتحادیه انگلیس رو در روی دیگر تیم لیگ برتری ساوتهمپتون قرار گرفت و به دنبال کسب پیروزی برابر این تیم و صعود به مرحله بعد مسابقات بود.این دیدار به جهت حضور فیکس علیرضا جهانبخش در ترکیب برایتون اهمیت ویژه‌ای برای ایرانیان داشت. هافبک تازه وارد برایتون که با ۲۵ میلیون یورو گران‌ترین نقل و انتقال باشگاه هم شناخته می‌شود، برای اولین بار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار می‌گرفت. وی در جدال هفته اول با واتفورد در نیمه دوم وارد زمین شد اما در دیدار با منچستر به طور کامل بر روی نیمکت نشست و در جدال با لیورپول تنها ۱۶ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد تا جام اتحادیه اولین فرصت ۹۰ دقیقه جهانبخش در تیم جدیدش باشد.اما برایتون در این دیدار برتری محسوسی نسبت به حریف نداشت و حتی می‌توان گفت که کفه ترازو در مسابقه هم به سمت ساوتهمپتون سنگینی می‌کرد. در نهایت هم این تیم توانست با گل دقیقه ۸۸ چارلی آستین مقابل یاران جهانبخش به برتری برسد و به مرحله بعدی EFL cup صعود کند.برایتون در هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان فولام است و به دنبال پایان دادن به ناکامی خود در دو بازی اخیر است.