در اکثر مدارس اقدام به حذف شعله مستقیم آتش از کلاس‌ها کرده‌ایم
در اکثر مدارس اقدام به حذف شعله مستقیم آتش از کلاس‌ها کرده‌ایم

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اینکه در بیش از ۹۸ درصد مدارس دولتی اقدام به حذف شعله مستقیم آتش از کلاس‌های درس کرده‌ایم گفت: ابلاغ کردیم در مدارس غیردولتی نیز این برنامه اجرا شود. عباسعلی باقری درباره وضعیت سیستم گرمایشی مدارس پایتخت اظهار کرد: در شهر تهران از چند سال پیش شروع […]

 آموزش و پرورش شهر تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اینکه در بیش از ۹۸ درصد مدارس دولتی اقدام به حذف شعله مستقیم آتش از کلاس‌های درس کرده‌ایم گفت: ابلاغ کردیم در مدارس غیردولتی نیز این برنامه اجرا شود.

عباسعلی باقری درباره وضعیت سیستم گرمایشی مدارس پایتخت اظهار کرد: در شهر تهران از چند سال پیش شروع به حذف شعله مستقیم از کلاس‌های درس کردیم.

وی افزود: به جرات می‌توان گفت که در بیش از ۹۸ درصد مدارس دولتی دیگر شعله مستقیم آتش نداریم و هر سیستم گرمایشی که شعله مستقیم داشته باشد را  جمع‌آوری کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه آن دو درصد باقی مانده هم به اختلاف نظری که با مدارس استیجاری داریم برمی‌گردد عنوان کرد: اختلاف نظر بر سر این بود که موجر باید سیستم گرمایشی را تجهیز کند یا آموزش و پرورش؟؛ توافقات در این زمینه درحال انجام است تا به صورت مشترک این کار را انجام دهیم و پیش بینی می‌کنیم به‌زودی تا ۱۰۰ درصد شعله مستقیم را در مدارس دولتی حذف کنیم.

باقری ادامه داد: ابلاغ کردیم در مدارس غیردولتی نیز این برنامه اجرا شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر وجود نیروهای مازاد در تهران گفت: در سنوات گذشته دبیر زن مازاد در تهران داشتیم، اما در حال حاضر و به دو دلیل دیگر نیروی مازاد نداریم. علت نخست اینکه تعدادی از همکاران ما بازنشسته شده‌ و نیروهای مازاد جایگزین آنها شده‌اند و علت دوم آنکه تعدادی از نیروهای ما به دوره ابتدایی منتقل شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره نارضایتی فرهنگیان از بیمه تکمیلی و نحوه ارائه خدمات در درمانگاه‌ها گفت: در حال تقویت درمانگاه‌های فرهنگیان هستیم و اکنون خدماتی که ارائه می‌دهند خوب است؛ اما عمده نارضایتی‌ها به بیمه تکمیلی برمی‌گردد که در وزارتخانه پیگیر بهبود آن هستند.