حساب مردم از اغتشاش‌گران جدا است/ ضرورت رفع مشکلات اقتصادی کشور
حساب مردم از اغتشاش‌گران جدا است/ ضرورت رفع مشکلات اقتصادی کشور

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید حساب مردم را از اغتشاش‌گران و دشمنانی که خارج از این مرزها باعث‌وبانی این حوادث شدند جدا کنیم.  مجید کیان پور در سخنانی بابیان اینکه در حال حاضر در کشور مشکلات اقتصادی، گرانی، بیکاری و تورم بر دوش مردم سنگینی می‌کند و در […]

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید حساب مردم را از اغتشاش‌گران و دشمنانی که خارج از این مرزها باعث‌وبانی این حوادث شدند جدا کنیم.

 مجید کیان پور در سخنانی بابیان اینکه در حال حاضر در کشور مشکلات اقتصادی، گرانی، بیکاری و تورم بر دوش مردم سنگینی می‌کند و در اینکه رفع این امر دغدغه اصلی مسئولان عالی‌رتبه کشوری است هیچ شکی نیست اظهار داشت: تجمع روز گذشته به‌عنوان اعتراض به گرانی‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد و یا در حال انجام است جزء مطالبات اصلی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه باید حساب مردم را از اغتشاش‌گران و دشمنانی که خارج از این مرزها باعث‌وبانی این حوادث شدند جدا کنیم گفت: حساب مردم شریف از گروه‌های تکفیری و منافقینی که به روش‌های مختلف باعث نفوذ در بین افراد تجمع‌کننده شدند و از این فرصت سوءاستفاده کردند و به‌صورت اغتشاش موضوع را مطرح کردند جدا شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به‌طور حتم این اغتشاشات توسط یک سری افرادی که در بین این‌ها نفوذ کرده بودند اتفاق افتاده است گفت: امیدواریم باکسانی که این مسئله را به وجود آوردند برخورد قانونی صورت گیرد و شاهد چنین مطالبی در سطح شهرستان دورود نباشیم.