حضور امید ابراهیمی در باشگاه استقلال/ اصرار مسئولان ثمری نداشت!
حضور امید ابراهیمی در باشگاه استقلال/ اصرار مسئولان ثمری نداشت!

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که با تیم الاهلی قطر به توافق رسیده بود در باشگاه استقلال حضور یافت.  امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که فصل موفقی را با استقلال پشت سرگذاشته بود پس از حضور در جام جهانی مورد توجه چند تیم خارجی قرار گرفت و در نهایت با تیم الاهلی قطر […]

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که با تیم الاهلی قطر به توافق رسیده بود در باشگاه استقلال حضور یافت.

 امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که فصل موفقی را با استقلال پشت سرگذاشته بود پس از حضور در جام جهانی مورد توجه چند تیم خارجی قرار گرفت و در نهایت با تیم الاهلی قطر به توافق رسید و حتی با پیراهن این تیم نیز عکس گرفت.

با این حال به دنبال فشارهایی که به مسئولان باشگاه استقلال وارد شد، آنها تلاش کردند نظر امید ابراهیمی برای برگشت به این تیم را تغییر دهند.

ابراهیمی که با تیم قطری به توافق رسیده بود، امروز شنبه در محل باشگاه استقلال حاضر شد و با سیدرضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه به گفتگو پرداخت. اینکه وی به خاطر مطالبات گذشته یا دریافت کارت «آی تی سی» اش با افتخاری گفتگو کرده یا بازگشت به استقلال را مطرح کرده است هنوز به طور رسمی مشخص نیست.

با این حال برخی منابع نزدیک به باشگاه استقلال عنوان کردند مسئولان باشگاه اصرار به بازگشت وی دارد و از او خواسته اند فصل آینده را هم در این تیم بماند.

اما در نهایت ابراهیمی به درخواست مسئولان باشگاه پاسخ منفی داد و خواستار صدور کارت بازی اش برای حضور در قطر شد. مسئولان باشگاه هم با درخواست وی موافقت کردند.