دولت دوازدهم حقوق شهروندی را یکی از اصلی ترین برنامه های خود قرار داده است
دولت دوازدهم حقوق شهروندی را یکی از اصلی ترین برنامه های خود قرار داده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حقوق و جایگاه اجتماعی بانوان مورد توجه جدی دولت دوازدهم است. معصومه ابتکار در مورد اهمیت انتقال دیدگاه های دولت به افکار عمومی، بر نقش آموزش و پرورش برای آماده سازی جوانان و به ویژه بانوان در ایفای نقش موثر اجتماعی تأکید کرد و افزود: دختران و پسران […]

ابتکار

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حقوق و جایگاه اجتماعی بانوان مورد توجه جدی دولت دوازدهم است.

معصومه ابتکار در مورد اهمیت انتقال دیدگاه های دولت به افکار عمومی، بر نقش آموزش و پرورش برای آماده سازی جوانان و به ویژه بانوان در ایفای نقش موثر اجتماعی تأکید کرد و افزود: دختران و پسران ما باید از نوجوانی مهارت زندگی را کسب کنند و در این مهم نظام آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد و باید در کنار نگاه به مباحث علمی و افزایش محفوظات، مهارت های زندگی را به آنان آموزش دهد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین اضافه کرد: رئیس جمهوری در دولت دوازدهم به بحث اشتغال و تولید بنا بر شاخصه های ملی توجه ویژه داشته و بر ضرورت توجه به ساماندهی اقتصادی تأکید دارد.

وی ادامه داد: روند کاهش تورم، خروج از رکود، توجه به تولید، رونق صادرات و اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد و بی گمان این مهم در دولت دوازدهم با جدیت بیشتری دنبال می شود.

ابتکار تاکید کرد: دولت دوازدهم حقوق شهروندی را یکی از اصلی ترین برنامه های خود قرار داده است. هر شهروند ایرانی باید حقوق شهروندی خود را بشناسد؛ اینکه چه حقوقی در جامعه دارد و مسئولیت و تکالیف او چیست؟ دستیابی به این هدف  میسر نمی شود جز این که آموزش و پرورش،‌ دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهی وارد میدان شوند تا جامعه را از حقوق خودآگاه کنند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین رفع مشکل بیکاری را مستلزم همت و تلاش تمامی مسئولان و بهره گیری از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد دانست و گفت: سازمان هایی که از نگاه دولت دوازدهم به صورت داوطلبانه و با انگیزه های دینی وارد میدان می شوند، بخشی از مشکلات جامعه را به دوش می کشند.