خاطرات هیلاری کلینتون از انتخابات آمریکا ترجمه شد
خاطرات هیلاری کلینتون از انتخابات آمریکا ترجمه شد

هیلاری کلینتون تمام وقایعی که سبب شد تا ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برسد را برای شما بیان می‌کند. او از زن بودن در دنیای سیاست و پشت پرده سیاست در آمریکا و همچنین علل شکست و موفقیت کمپین‌های انتخاباتی با شما صحبت می‌کند. به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، برای اولین بار، هیلاری […]

هیلاری کلینتون تمام وقایعی که سبب شد تا ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برسد را برای شما بیان می‌کند. او از زن بودن در دنیای سیاست و پشت پرده سیاست در آمریکا و همچنین علل شکست و موفقیت کمپین‌های انتخاباتی با شما صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، برای اولین بار، هیلاری کلینتون احساسات و تفکرات خود را در طول یکی از بحث‌برانگیزترین و غیرمنتظره‌ترین انتخابات در تاریخ امریکا آشکار کرده است. او اکنون، فارغ از محدودیت‌های دوره مبارزات انتخاباتی، شما را با خود در یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌ها به عنوان اولین بانوی نامزد انتخاب ریاست جمهوری از سوی یکی از بزرگترین احزاب سیاسی امریکا همراه خواهد کرد. شما در این سفر همراه با هیلاری، تبعیض جنسیتی، خشم، پستی‌های ناامیدکننده و بلندی‌های هیجان‌انگیز، پیچیدگی‌های عجیب‌تر از داستان‌های تخیلی، دخالت‌های روسیه و شکستن تمام قوانین توسط حریف را تجربه خواهید کرد. این‌ها خصوصی‌ترین خاطرات هیلادی کلینتون هستند.

این اثر تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته و عنوان پرفروش‌ترین کتاب غیرداستانی در پنج سال گذشته را از آن خود کرده است.

هیلاری کلینتون در این کتاب از نحوه مبارزه علیه دونالد ترامپ خواهد گفت، اشتباهاتش را برایتان شرح خواهد داد و خواهد گفت که چگونه توانسته است بر این شکست غریب و خرده کننده فائق آید و بار دیگر به زندگی شاداب و عادی خود بازگردد. هیلاری به شما خواهد گفت که زن بودن در عرصه سیاست، او را به چه چالش‌هایی روبه‌رو کرده است، از انتقادها درباره صدا، سن و ظاهرش و همچنین کلیشه‌هایی خواهد گفت که دیگران بدان باور داشتند و از او نیز می‌خواستند آن‌ها را بپذیرد.

هیلاری با مدارک و شواهد نشان می‌دهد که در این انتخابات بی‌سابقه‌ترین اهانت‌ها و بی‌توجهی‌ها به دموکراسی شده است. او با در کنار هم قرار دادن اتفاقات، نقشه‌ای را ترسیم می‌کند که نشان می‌دهد چه خطراتی در برابر آینده امریکا قرار دارد و چرا باید آن‌ها را دریافت تا بتوان از دموکراسی در جهان آینده محافظت کرد.

انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا اتفاقی بی‌نظیر و تاریخی است و کتاب آنچه اتفاق افتاد همه این داستان را بی‌کم و کاست برای شما شرح خواهد داد.

هیلاری رودهام کلینتون متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت «ایلینویز» آمریکاست. او پس از پایان تحصیلات در کالج «ولزلی» در رشته علوم سیاسی، در سال ۱۹۶۹ وارد مدرسه حقوق دانشگاه «بیل» شد و سال ۱۹۷۳ دکترای حقوق را از همین دانشگاه دریافت کرد. در دوران دانشجویی با بیل کلینتون آشنا شد و سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند.

سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام «چلسی» شدند. هیلاری مدت ۱۲ سال بانوی اول آرکانزاس بود با انتخاب بیل کلینتون به عنوان رئیس جمهور امریکا، هیلاری بانوی اول کشور شد سال ۲۰۰۰ هیلاری کلینتون سناتور ایالت نیویورک شد. او یکی از اولین زنان منتخب در مجلس سنای امریکا بود. اول دسامبر ۲۰۰۸ باراک اوباما رسما هیلاری کلینتون را وزیر امور خارجه دولت خود معرفی کرد.

«آنچه اتفاق افتاد» ترجمه فریبا جعفری نمینی توسط انتشارات نسل نو اندیش با شمارگان هزار جلد و با قیمت سی و نه هزار و نهصد تومان روانه بازار شده است.