شهرداری تهران مسئولیت خدمات شهری و نظافت را در مراسم اربعین برعهده دارد
شهرداری تهران مسئولیت خدمات شهری و نظافت را در مراسم اربعین برعهده دارد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد کارمندان شهرداری که در مراسم اربیعن شرکت می‌کنند نباید انتظار حق ماموریت و حقوق اضافه داشته باشند.  محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در کانال تلگرامی رسمی خود اعلام کرد شهرداری تهران به طور مستقیم مسئولیت کمیته‌های خدمات شهری و نظافت را در مراسم اربعین برعهده دارد. […]

شورای شهر

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد کارمندان شهرداری که در مراسم اربیعن شرکت می‌کنند نباید انتظار حق ماموریت و حقوق اضافه داشته باشند.

 محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در کانال تلگرامی رسمی خود اعلام کرد شهرداری تهران به طور مستقیم مسئولیت کمیته‌های خدمات شهری و نظافت را در مراسم اربعین برعهده دارد.

هاشمی با تاکید بر اینکه امسال در مراسم اربعین کیفیت خدمات افزایش خواهد یافت، نوشت: امسال تلاش خواهیم کرد تا مردمی بودن مراسم را حفظ کنیم و کارمندانی را هم که از شهرداری در این مراسم شرکت می‌کنند نباید انتظار حق ماموریت و حقوق اضافه داشته باشند.

او ادامه داد: بهتر است امسال شهرداری فعالیت خود را در مرز مهران متمرکز کند چراکه بیشتر زائران تهرانی از این مرز به سمت کربلا حرکت می‌کنند.