دادگاه ایرادات ما نسبت به روند رسیدگی دادسرا را پذیرفت
دادگاه ایرادات ما نسبت به روند رسیدگی دادسرا را پذیرفت

وکیل حمید بقایی گفت: کیفرخواست صادره برای بقایی و روند رسیدگی دادسرا دارای ایراداتی بود که دادگاه این ایرادات را پذیرفت.  سیدعلی اصغر حسینی وکیل حمید بقایی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه اول امروز برگزار شد کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد. وی خاطرنشان کرد: از نظر ما کیفرخواست دارای ایرادات شکلی متعددی بود و […]

بقایی

وکیل حمید بقایی گفت: کیفرخواست صادره برای بقایی و روند رسیدگی دادسرا دارای ایراداتی بود که دادگاه این ایرادات را پذیرفت.

 سیدعلی اصغر حسینی وکیل حمید بقایی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه اول امروز برگزار شد کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ما کیفرخواست دارای ایرادات شکلی متعددی بود و روند رسیدگی دادسرا ایرادات فراوانی داشت که این موضوعات را امروز مطرح کردیم و دادگاه ایرادات ما را پذیرفت. از نظر دادگاه نیز رسیدگی دادسرا ایرادات فراوانی دارد و قرار شد جلسه تجدید شود. مقرر شد در جلسه بعدی نماینده دادستان در خصوص ایرادات پاسخ دهد.

وی ادامه داد: احتمال می‌دهیم کیفرخواست برای اصلاح نواقص به دادسرا برگردد.

حیدری درباره موارد اتهامات موکلش گفت: موارد اتهامی مالی است و از نظر ما این موارد در حد تخلف است و جرم محسوب نمی‌شود و در هر صورت برای همه موارد دفاعیات لازم داریم قطعا بعد اصلاح کیفرخواست دفاعیات لازم را ارائه می‌کنیم.