درخواست ترامپ برای دیدار با روحانی اشتباه است
درخواست ترامپ برای دیدار با روحانی اشتباه است

یک مقام کاخ سفید در گفت‌وگو با رسانه‌های این کشور به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره درخواست رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد.  یک مقام کاخ سفید مدعی شد که روایت تهران از درخواست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، نادرست است. «بهرام‌ قاسمی» سخنگوی وزارت امور […]

ترامپ

یک مقام کاخ سفید در گفت‌وگو با رسانه‌های این کشور به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره درخواست رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد.

 یک مقام کاخ سفید مدعی شد که روایت تهران از درخواست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، نادرست است.

«بهرام‌ قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه روز یکشنبه در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا در خصوص یادداشت مندرج در یکی از خبرگزاری‌ها پیرامون ابراز تمایل رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای ملاقات با ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: چنین تمایلی توسط طرف آمریکایی مطرح شد که مورد موافقت جناب آقای دکتر روحانی قرار نگرفت.

یک مقام کاخ سفید در واکنش به این موضوع در گفت‌وگو با وبگاه هیل گفت: «روایت مقام ایرانی نادرست است».