درخواست رونالدو از یووه: من را از رئال بخرید!
درخواست رونالدو از یووه: من را از رئال بخرید!

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورتس ایتالیا تایید کرد که رونالدو از یوونتوس دعوت کرده که پیشنهادی برای خرید او به رئال مادرید ارائه کند. داستان انتقال رونالدو به یوونتوس در ابتدا توسط توتو اسپورت آغاز شد و در طول ۲۴ ساعت اخیر شاخ و برگ بسیاری پیدا کرد. حال دی مارتزیو مدعی شد […]

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورتس ایتالیا تایید کرد که رونالدو از یوونتوس دعوت کرده که پیشنهادی برای خرید او به رئال مادرید ارائه کند.

داستان انتقال رونالدو به یوونتوس در ابتدا توسط توتو اسپورت آغاز شد و در طول ۲۴ ساعت اخیر شاخ و برگ بسیاری پیدا کرد. حال دی مارتزیو مدعی شد که ایده این انتقال از خورخه مندس، ایجنت رونالدو بوده که ایجنت ژائو کانسلو، خرید جدید یوونتوس نیز هست و او یوونتوسی ها را دعوت به این کار کرده است.

منابع یوونتوسی تایید کرده اند که به این موضوع فکر می‌کنند ولی مشکل آنها، رقم ۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیونی انتقال رونالدو نیست بلکه حقوق بسیار بالای اوست. رونالدو پس از کسر مالیات، ۳۰ میلیون یورو از رئال حقوق می‌گیرد که این در حالیست که بالاترین رقم حقوق پرداختی در یووه، حدود ۸ میلیون یورو است. البته برای یووه پرداخت این رقم غیرممکن نیست و آنها سعی دارند تناسبی بین حقوق دیگر بازیکنان ایجاد کند و همچنین درآمده ها را بالا ببرند.

آنها این اقدامات را از چندی پیش شروع کرده اند و قیمت بلیت های فصل جدید را گرانتر کرده اند. همچنین  اسپانسرها برای جذب برنده توپ طلا، هزینه بیشتری خواهند کرد.