دعوت از ناظران بین المللی برای نظارت بر روند انتخابات روسیه
دعوت از ناظران بین المللی برای نظارت بر روند انتخابات روسیه

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که این کمیسیون از حدود ۱۰۰ کشور برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، دعوت خواهد کرد. به نقل از تاس، «الا پامیفیلووا» رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه دعوت نامه هایی را برای تشکیلات انتخاباتی حدود ۱۰۰۰ کشور […]

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که این کمیسیون از حدود ۱۰۰ کشور برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، دعوت خواهد کرد.

به نقل از تاس، «الا پامیفیلووا» رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه دعوت نامه هایی را برای تشکیلات انتخاباتی حدود ۱۰۰۰ کشور جهت نظارت بر انتخابات آینده ریاست جمهوری روسیه خواهد فرستاد.

پامفیلووا گفت: ما با بسیاری از سازمان های مرتبط در حوزه انتخابات در نزدیک به صد کشور در آمریکای لاتین، اروپا، آسیاو آفریقا همکاری می کنیم. آنها شرکا و همکاران در همه قاره ها هستند. ما به طور فعال با آنها ارتباط برقرار میکنیم، و از آنها دعوت خواهیم کرد.

وی افزود که کمیسیون مرکزی انتخابات با تعدادی از انجمن های بین المللی نیز همکاری می کند و کمیسیون می تواند برای آنها نیز دعوت نامه ارسال کند.

پامفیلووا ضمن تاکید دوباره بر دعوت ناظران از کشورهای دیگر گفت: من معتقدم که این اقدام می تواند بسیار بزرگ باشد و ما به آن علاقه مندیم. ما خواهان آن هستیم که نمایندگان بسیاری از کشورها ببیند که انتخابات چگونه برگزار خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری روسیه ۱۸ مارس ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.