پرسپولیس امشب دومین جشن قهرمانی پیاپی خود را در حالی برگزار خواهد کرد
پرسپولیس امشب دومین جشن قهرمانی پیاپی خود را در حالی برگزار خواهد کرد

پرسپولیس امشب دومین جشن قهرمانی پیاپی خود را در حالی برگزار خواهد کرد که یک تردید بزرگ برای فصل آینده وجود دارد؛ ادامه حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت سرخ!  برانکو ایوانکوویچ بعد از اعلام اینکه هنوز توافق نهایی برای ادامه همکاری در فصل آینده با این باشگاه صورت نگرفته، طی روزهای اخیر چندین جلسه با […]

پرسپولیس امشب دومین جشن قهرمانی پیاپی خود را در حالی برگزار خواهد کرد که یک تردید بزرگ برای فصل آینده وجود دارد؛ ادامه حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت سرخ!

 برانکو ایوانکوویچ بعد از اعلام اینکه هنوز توافق نهایی برای ادامه همکاری در فصل آینده با این باشگاه صورت نگرفته، طی روزهای اخیر چندین جلسه با حمیدرضا گرشاسبی برگزار کرد. سرپرست سرخ‌ها که به همراه این تیم در امارات حاضر شده بود، در شرایطی که خود را مهیای برگزاری جشن قهرمانی این تیم می‌کرد و نگران وضعیت کمال کامیابی نیا در بیمارستان بود، دقایقی در لابی هتل دوسیت تانی با برانکو به گفتگو پرداخت. از آنجاکه این گفتگوی کوتاه نمی‌توانست منتهی به عقد قرارداد و ادامه حضور سرمربی این تیم باشد، همه چیز به تهران و پیش از جدال مقابل الجزیره امارات موکول شد تا گرشاسبی نیز زودتر از تیم برای انجام امور مربوط به جشن قهرمانی راهی تهران شود.

جشن قهرمانی پرسپولیس امشب برگزار خواهد شد و البته مهمتر از آن در شرایط فعلی ادامه همکاری و آینده نیمکت برانکو ایوانکوویچ بود. به همین منظور سرپرست سرخپوشان صبح امروز سرمربی تیمش را به ساختمان باشگاه فراخواند تا حول همکاری و راه‌های توافق به گفتگو بنشینند.

برانکو در این جلسه بار دیگر موضوعات مختلف برای پیشبرد اهداف و نیازهای خود را مطرح کرد و آنها در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند. شرایطی که به نظر می‌رسد تا حدود زیادی برای ادامه همکاری فراهم باشد اما در نهایت گفته می‌شود طرفین روی دو بند قرارداد به توافق دست نیافته‌اند و روند مذاکرات بار دیگر بی نتیجه ماند. این عدم توافق در صورت ادامه می‌تواند مسیر همکاری برانکو و پرسپولیس را از یکدیگر جدا کند و سرمربی کروات موفق این تیم طی چهار فصل اخیر راهی کشورش شود.

برانکو طی مدت حضور تقریبا ۴ ساله خود در جمع پرسپولیس و روی نیمکت این تیم موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده و به شکلی مطلوب آنها را از روزهایی پرتکرار ناکامی و دور از جام و جدال با مدعیان قهرمانی خارج کرده؛ دستیابی به دو عنوان قهرمانی در فصول شانزدهم و هفدهم لیگ برتر، رسیدن به عنوان نائب قهرمانی فصل پانزدهم، عنوان قهرمانی سوپرکاپ و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و اکنون نیز صعود محتمل به جمع هشت تیم برتر آسیا، کاملا فضای ناامید کننده گذشته را از هواداران پرسپولیس دور کرده است. اتفاقی که باعث شده تا هواداران با اطمینان کامل نسبت به این مرد کروات و تصمیمات با او همراهی لازم را داشته باشند و در غالب اوقات نسبت به تصمیمات به نظر اشتباه او نیز کمال احترام را برایش قائل باشند. وزارت ورزش و جوانان نیز طی مدت اخیر و با توجه به موفقیت دو تیم استقلال و پرسپولیس و تصمیم درستی که برای سپردن سکان آنها به مربیان خارجی بدون حاشیه و با کارنامه داشته، خواهان ادامه حضور آنها شده که در اولین گام، رضا افتخاری به عنوان مدیرعامل استقلال به خوبی توانست باب مذاکره با مرد آلمانی تیمش را با موفقیت به پایان برساند. اکنون هواداران پرسپولیس نیز امیدوارند حمیدرضا گرشاسبی که با داعیه به سرانجام رساندن پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه و ابراز امیدواری برای برطرف کردن مشکلات روی صندلی تصمیم‌گیرنده اول این تیم نشسته، بتواند بستر لازم برای ادامه حضور برانکو ایوانکوویچ را فراهم آورد.

جشن قهرمانی پرسپولیس امشب برگزار خواهد شد؛ جشنی که پرسپولیس مدت‌ها از آن دور بود و سال‌های پیاپی دور از جام این تیم باعث شده بود تا هواداران با نوعی ناامیدی روزهای هر فصل را پشت سر بگذارند. هواداران این تیم مطمئنا جشن باشکوهی که سردار محمد رویانیان با دستیابی به عنوان قهرمانی ولایت و همچنین قهرمانی تیم ب پرسپولیس را برگزار کرده بود به طور کامل به خاطر دارند. آنها اما اکنون در مسیر درست مدیریتی و فنی توانسته‌اند دو فصل پیاپی بدون خطری از سوی دیگر مدعیان قهرمانی فصل خود را جشن بگیرند. عنوانی که اینقدر راحت به دست آمد که در روزهای پایانی حتی بخش عمده‌ای از هواداران نیز از روی شکم سیری به خود زحمت حضور در استادیوم را نداده و حمایت گذشته را نداشتند. این جشن برای دومین فصل پیاپی امشب برگزار خواهد شد اما مهمترین چالش و علامت سوال آن مربوط به آینده نیمکت پرسپولیس خواهد بود؛ جایی که باید دید برانکو در فاصله کوتاه باقی مانده تا پایان قراردادش و در پایان دیدار مقابل الجزیره به چه شکل تهران را ترک خواهد کرد. یک جدایی زودهنگام برای استراحت و بازیابی انرژی برای رقابت مجدد در فصل هجدهم روی نیمکت پرسپولیس یا خداحافظی نهایی با تهران و تمرکز روی دیگر پیشنهادات و استراحت کامل.